Friday, September 24, 2010

ADE AKU KESAH



Tajuk entry macam nak maki orang je kan kan..
Tetapi sebenarnya dalam hati adalah tahap kejelesan yang amat!
Bukan takat jeles je tp siap hentak2 kaki jerit2 aku nak cmneh gak..

Kenape?

La korang tataw lagi ke??
Tak tengok lagi??
Kate ada fb..
Tak kan lah tak tengok lagi..
Tak caye tak caye..
(sambil geleng pale kiri kanan kiri kanan)

Kalaw korang tak tengok lagi aku bagi korang tengok
(tp macam sume dah tengok jek)

Ah dulik haper aku..
aku nak upload gak kat blog aku..
Wakakakakaka

Wedding ala-ala FairyTale Beb..



Majlis perkahwinan anak perempuan Allahyarham SM Nasimuddin Pengasas NAZA Group
Nur Nadia Sm Nasimuddin..
Pasangan dia Hamzah Datuk Azman Shah Pemilik Holiday Villa Hotel
Memang padan la si kaya bertemu si kaya..
Tp si Hamzah tuh hensem giler kan kan kan...
Haih -_-

Dalam mimpi je lah aku boley kawen cmneh..
Tuh pon kalaw sang mimpi sudi muncul mimpi best2 cmneh..
Wakakaakaka...

Aku dh tak mampu nak ckp pape lagi..
Korang layan je lah gambar2 neh..



















amacam??
ada bran ha??
hahaha..

tp aku kene simpan video neh..
mane taw aku kawen lagi grand drpd neh ke kan..
boley bangga sket ngan anak cucu aku nnt...
Miahahahahaha
(ada hati nak kawen cmneh calon pon tarak)

Ade aku kesah..




Adiosss....




With Love : Syazwana Jamal :)


4 comments

September 24, 2010 at 3:53 PM

hebat lahhh~

September 24, 2010 at 4:08 PM

CM: yep..
sangat hebat!
haih -_-

September 24, 2010 at 6:41 PM

suke lelaki2 yang separuh bogeL itu.. @_@

nak gak wedding camni.. XD **sian laa spe jdi bakal husband ak nnti :P**

September 24, 2010 at 7:29 PM

ainul:
aku pon sukeeee!
loike loike..
ngahahahaha...

ala kalaw laki ko kaye maye xde susahnye..
hahaha

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal