Monday, September 6, 2010

Hari ini dalam sejarah...



Hari ni 06/09/2010...ade ape dgn hari ni ek..hari ni senanye beday abg aku..yg ke bape ek..copp..aku 22 thn..so abg aku tambah 4 thn dr aku..yeke 4 thn..ye kot..hoho..so beday abg aku yg ke 26 thn..tp aku bkn nak cter pasal beday abg aku pon..dh tue2 x payah la sambut beday kan..hehe..so berbalik pade cter asal..ade ape dgn ari ni???hehehe..arini..jeng jeng jeng....

AKU TELAH BERJAYA MEMBUAT BLOG.......

muahahahahahaha

selame ni keje aku bace blog jek..tp arini nape tah..tetibe je ase nak wat blog seniri..so arini terhasil lah blog yg comot nih...so kepade sesiape yg membace sile beri tunjuk ajar kepade sy...skema la plak kan...haha

so mulai arini aku akan merajen kan diri utk menaip..dpt gak tingkatkan skill menaip kan..hoho..

Adios


                  

With Love : Syazwana Jamal :)


Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal