Loading...

Wednesday, September 22, 2010

Kutub Utara Kutub Selatan



Hye sume..hehe..arini aku tade kelas langsung sebab arini ari thesis..patot kene jumpe lectrer tp lectrer aku still on raya holiday..so aku bantai tido sampai kol 11 lebey..bangun2 lapar terus mandi..eh silap2..bangun2 on laptop dulu (giler burok kan perangai patot tade org nak).ade aku kesah..pastuh terus mandi pastuh p turun tapau makanan..

Pas makan on9 jap then ujan lebat giler mati dengan guruh2 ngan kilat2 nya..aku ape lagi tutup laptop and terus selubung bawah comforter..huihh syok gler beb..

Bangun2 jek malas gler nak p turun makan (konon diet la kan)..tahikk..huahuahua...

Malam plak terpaksa merajenkan diri wat keje yang melambak tuh kan..sambil2 dengan mp3 tetibe lagu OST drama kutub utara kutub selatan masuk dalam kotak kepala aku neh..ala citer lame kat tb1 tuh..korang taw x??tp aku lupe cter tuh tem aku darjah bape tah..tp asenye tb1 ulang balik cter tuh..tp memang best gler lah cter tuh..

Hans isacc yang berlakon ngan nasha aziz..pasal mak mertue x suke menantu la..sedey gler cter tuh wa cakap lu..sob sob sob..

Then aku pon search la lagu tuh kat you tube (x tahu tajuk..men search jek)..x berjaya..pastuh google drama kutub utara kutub selatan..sampai kuar kat wikipedia..hamek kaw..hohoho

Pastuh aku pon searh la balik kat youtube..tajuk lagu tuh melukis rembulan..tp kat youtube ade yang fran nyanyi jek..aku nak yang jeslina hashim nyanyi..


video

so pada sesiapa yang taw mane nak cari lagu neh versi jeslina hashim cepat2 gitaw aku okeh..heehehehe

Adioss..







With Love : Syazwana Jamal :)

1 comment

Anonymous
February 22, 2011 at 3:29 PM

dah jumpa ke version jeslina? melilau carik tak jumpa. Uncle kedai basikal pun takde stock. :(
Reply me: an651@yahoo.com

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal