Tuesday, September 21, 2010

MY LIFE IS PERFECT BALANCE!!



Aku rasa lah aku seorang yang pemalu (bajet), low profile (gedik), tak suka bercakap (poyo gler), dan laen2 yang x best..hoho..kesian eh aku..nak wat cemane kan..PANNGGGG <---- sila lempang sy laju2..

Tapi kan tetiba aku rasa yang aku neh beruntung gak..nak taw kenape???

Sebab aku cantek (gila perasan)..ko hodoh tayu (tiru anak buah aku cakap)..anak buah aku ckp tak tahu tak tayu..gile comel okeh!tp suka jek x nak layan aku..taw la aku cantek! DUSHHH <--- ok sila tumbuk plak..

Senanya aku ase bertuah sebab aku rase life aku ni perfect balance!

Aku still ada parents lagi (ibu ayah adik selalu doa ibu ngan ayah panjang umor)..oh! sedey lah plak..tskkk..

En. Jamal <3 Pn. Saerah

Aku ade sorang kakak yang sangat baek hati, cantek, cool, KURUSS (yang neh aku jeless okeh), dan sume sifat mahmudah yang laen..eh btol ke sifat baek tuh mahmudah???btol kot..hoho..Akak aku neh jarang marah2..laen lah aku neh..budak yang garang (tp salu gak kene buli).eh ade ke?okey aku yg salu buli org..hoho

aku x paham la kenape akak aku sorang neh kurus jek..patot bile lepas kawen badan naek..tp akak aku neh before kawen gemok pas kawen maintain kurus..pd hal anak dah due..cisss!!!

pastuh akak aku neh jenis yang muke tade masalah..x payah pakai pencuci muka pon tape..korang jeless x??sila lah jeles okey!(x puas hati).haha

kurus dan cun x kakak aku??
tp x available lagi yek..anak dh 2..hehe

ape???x nampak ke-cun-an akak aku????tape..kite kasi zoom sket..



cun tak??haha


Then aku ada sorang abang yg x bape baek hati sgt, x bape cool sgt, x bape tinggi sangat, x bape kurus sgt dan laen sifat yg sederhana..hohoho..gile kejam!!!itulah aku..

abang aku 26 (eh dh tue upenye), single lagi taw..anyone???

amek gambar mude2.
hoho
Patuh aku ade abang ipar (laki akak aku)..perlu ke nak ckp kalau name abang ipar mesti lah laki akak aku kan..kate ade akak sorang jek..huahuahua...

gemok kuat makan..gagagaga


Pastuh aku ade 2 orang adik laki@body guard..eh boley ke?sorang je kot boley jadik..lagi sorang tuh macam aku jek yg patot jadik bodyguard die..

Adik bawah aku baru 19, ade awek kot tp selalu pure2 single..ngahahaha..lupe plak name panggilan baby..sume orang panggil baby sebab dh bese dr kecik..even kawan2 die, sedare mare aku n jiran2 aku..kalaw panggil name btol kompem sume x kenal..hoho

maskulin giteww..haha

Bawah baby adik laki aku nombor 2..budak lagi..hoho..name panggilan ayun..name btol amirul aiman..agak2 mane parent aku dapat name panggilan die neh ek?aiyooo..

Baru form 5..sekolah MRSM Batu Pahat..die neh paling tinggi di kalangan adik beradik lelaki aku..macam hantu galah dah..ade sape2 berminat??


suke gambar bajet macho..
Last sekali aku ade adek pompan sorang..die neh suke carik pasal ngan aku..eh ke aku yang suke carik pasal ngan die..okey aku je la yang jahat kan..hoho

Baru je darjah 5..tp ckp macam mak nenek..ade jek benda nak gossip..tp aku suke..huahuahua

Asal aku balik kampong jek mesti ada bende nak gossip..yeahh!!tade la bohsan kan..hohoho

saje bagi gambar seksi sket..
ngahahaha

Pastuh kan kan kan..aku ade dua anak buah yang kiut miut..sorang laki sorang pompan..

Pompan: Aaisyah Humaira binti Muhammad Faizie..baru 3 tahun..die fotogenik taw..x caye??x caye tape..sobsob...

anyone????hohoho

kecik-kecik doluu

besar sket

besar banyak..

Baby boy: Muhammad Faiq Umair Muhammad Faizie..baru setahun..

kecit-kecit

bukan senang nak bwat die nanges..
ni pon sebab belon kat tangan die terpecah.
ngahahaha..

See???best gak jadik Syazwana Jamal neh ek..muahahahahaha..pasan giler siott minah neh..ade aku kesah??hoho

Ade sape2 nak amik anak buah aku jadik model??kehkehkeh...

So aku bersyukur dengan ape yang aku ade neh..

MY LIFE IS PERFECT BALANCE!!

Adioss...












With Love : Syazwana Jamal :)


5 comments

September 21, 2010 at 2:33 AM

uhu lengkap semuanya ea. ade akak, abang, adik laki, adek pompuan uhu besh nye....

September 21, 2010 at 9:52 AM

ciss!! banyak2 gambo tu yg ngko letak!!

September 21, 2010 at 12:31 PM

incik liquid: best kan kan kan..

sila jeles ngan saye...

hehehehe

September 21, 2010 at 12:31 PM

loco: gambar tuh jek yg nampak dolu...

muahahahahaha...

Anonymous
September 21, 2010 at 10:34 PM

so untung..not like me...like shit..hahah..ko da follow blog aku lom weyh
- ajakoo jamiko

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal