Monday, November 1, 2010

Nani weird goal 2010



last saturday pegi tengok bola kat sek 13 shah alam..

MU vs. TOTTENHAM


senanye cm malas nak tengok senab asal aku tengok je mesti seri x pon kalah..
wakakakaka

tapi pegi la jugak sebab 2 minggu lepas x tengok alih2 menang plak kan..
mane taw kot2 aku p tengok memang plak kan..

so result was MU won 2-0
tp yg bestnye second goal tuh gempak giler..
wakakakaka


video


sumpah lawak...
boley kire eh camtuh??
muahahahaha

Adiosss...
With Love : Syazwana Jamal :)


3 comments

November 2, 2010 at 12:44 PM

lol

November 3, 2010 at 7:06 PM

ops! amir tak minat bola...haha

November 3, 2010 at 8:37 PM

amir : bola best lah..
lagi2 kalau pemain tuh hensem..
wahhh
O__o

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal