Friday, November 19, 2010

Semut oh semut



 
pagi-pagi lagi aku dah panas hati dengan semut-semut ni..
apa tak nye ada ke patot depa p penuhkan mesin basuh umah aku dengan kaum kerabat depa..
apa depa ingat ade gula ka dalam mesin basuh tuh..
haih  =__=





aku rasa la peribahasa 'di mana ada gula di situ ada semut' dah tak boleh guna lah.
yela kat umah aku ni semut dah tak main dah gula ni semua..
kat mana-mana je depa ni ada..
kat minyak masak, kat nasi, kat beras, sampai kat sabun basuh pon ada jugak.
mana la aku tak bengang!






aku rasa semut zaman sekarang dah termutasi la.
dah tak makan gula dah.
depa makan semua je.






semut oh semut.
kalau ko tak gigit aku takpe la jugak.
huuuuu
T___T





With Love : Syazwana Jamal :)


4 comments

November 19, 2010 at 10:43 AM

gambar2 semut tu sumer comel je. tak tergamak nak suruh ko beli racun semut plak.

November 19, 2010 at 11:11 AM

@MomTom
ko jangan terpedaya dengan dorang ni momo..
dorang ni memang pandai berlakon
xD

November 27, 2010 at 2:12 AM

giler hbat smut brmutasi~ suh hollywood bt cite ni la, msti fmous~XP

November 27, 2010 at 7:37 AM

@dausmus
taw takpe
biar aku jadi pengarah
sebab aku banyak pengalaman
wakaka

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal