Saturday, December 4, 2010

aku nak bini hot and sexy



 
 
situasi : tengah makan malam


kawan : aku selalu doa aku dapat bini yang cantek giler, hot and sexy..biar semua orang jeles..


aku : ko rasa doa ko makbul ke?


kawan : makbul la..


aku : aku selalu doa aku dapat laki yang baik supaya aku boleh jadi baik..tapi aku selalu je jumpe laki yang tak berapa baik..


kawan : eh ko kene jadi baik dulu lah..baru boleh dapat laki baik


aku : ala tapi kalau dapat laki yang baik baru kita semangat nak berubah kan


kawan : haah ek..kalau laki selalu pergi masjid mesti lama-lama ko pon terbiasa jugak


aku : xD





sape baik angkat tangan!!
xD









p/s : nak suruh ibu cari calon suami la..kuang kuang














hoi wana study lah! =__="














-jeles sebab kawan sekolah dulu dah kawen ade anak comel lagi-
With Love : Syazwana Jamal :)


8 comments

December 4, 2010 at 2:37 AM

yeay!! berjaya jd folower ke 100..hehehe

December 4, 2010 at 2:43 AM

hahah. tape-tape, berdoa banyak-banyk. insyaallah dimakbulkan tuhan. Usaha tangga kejayaan.

Free-free jom join contest dekat blog yeaa..

December 4, 2010 at 2:50 AM

@~ch@wi~
wah
thnx lot
^^

December 4, 2010 at 2:50 AM

@Shaofie
hehehe
thnx yep
:)

December 4, 2010 at 3:45 AM

hahahaa btl gop tu.

December 4, 2010 at 10:48 AM

@kelhome
hehehhe
xD

December 4, 2010 at 2:32 PM

angkat mouse leh tak?hehehe

December 4, 2010 at 2:57 PM

@mE
kekekeke
boleh2
xD

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal