Friday, December 31, 2010

Jom tengok Khairul Fahmi.



  
salam.



okey lah aku tak cerita pasal Muslim Ahmad lah.
aku cerita pasal Khairul Fahmi lah.
=.=



Bagi penjaga gol yang menyarung jersi skuad kebangsaan buat kali pertama Khairul Fahmi Che Mat, kejayaan dirakam bersama rakan sepasukannya bagai membangkitkan semula semangat yang pernah wujud di zaman legenda bola sepak itu, apa lagi apabila melihatkan kemeriahan sambutan kepulangan pemain di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).





aku baru taw Fahmi ni first time sarung jersi negara.
tapi macam pro kan kan kan.
:)




jom layan dulu video Khairul Fahmi selamatkan penalti
:)



video




komen Fahmi,


“Saya amat gementar ketika mereka peroleh sepakan penalti di awal permainan. Namun saya ingat kembali pesan jurulatih K Rajagobal yang mengatakan jika Firman mengambil sepakan penalti biasanya disasarkan ke kiri gawang,” katanya dengan wajah ceria.




hebat-hebat.
nak cari bf pemain bola jugak lah.
kikiki.






eh Muslim Ahmad kan ade.
=.='




u

sumber : harian metro


i

With Love : Syazwana Jamal :)


2 comments

December 31, 2010 at 7:25 PM

iutlah sal, muslim pun hensem gak >.<

December 31, 2010 at 11:46 PM

@Enna Banana
kikiki
kan kan kan
^^

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal