Monday, January 17, 2011

Benci diri sendiri.



  
  
okey aku masih dalam mud panas.
menci taw camni.
tak suka nak marah2.
grrr.


aku rasa aku ni kan ganas + keras kepala + degil + semua2 lah yang tak best.
tapi ada satu benda yang baik tentang aku.
(perahsan jap)
tapi aku tak suke.
























aku ni cepat sangat maafkan orang.
tak kira lah orang tuh buat tahik macam mana pon kat aku.
asalkan dia say sory kat aku then aku maafkan.
agaknya sebab tuh orang selalu buli aku kot.
sob sob.


memang lah baik maafkan orang kan.
tapi kadang2 aku geram dengan diri sendiri.
orang buat jahat dengan aku.
aku maafkan.
lepastuh kalau orang tuh sakitkan hati aku lagi.
aku maafkan lagi.
senang sangat.
grrrr.









kadang-kadang rasa taknak maafkan orang.
tapi lepas tuh rasa bersalah.
rasa aku jahat gila.
:(





aku pon tak paham aku.
sensitif tapi lembut hati tapi suka marah2 tapi ngade2.
grrrrr.





:'(





a


With Love : Syazwana Jamal :)


7 comments

January 17, 2011 at 4:21 PM

keep it up..selalu maafkan orang.. bukan senang nak lupakan apa orang dah buat kat kita,tapi,life need to go on.. nanti bila dah tiba masanya,insaflah mereka tuh

January 17, 2011 at 4:24 PM

@Rozuan Ismail

thanx fren.

:D

January 17, 2011 at 4:36 PM

mulia sungguh hatimu =)
sesungguhnya memaafkan org sgt susah bg certain people.
tahniah sbb hati kamu bersih sangat
smga kamu happy2 selalu =)

January 17, 2011 at 4:38 PM

@BlueberrY CheesE

sweetnya kamu

hopefully.

aminnn.

:D

January 17, 2011 at 8:46 PM

baiknya dia.. hehhe.. kembar... SJ nak tukar nama dah~ mungkin dah x jd kembar

January 18, 2011 at 5:53 AM

emm.. memaafkn ialah cara terbaik utk mengelakkn sakit hati smpai berbulan atau ber tahun2.. tak gitu.. so.. anda wt pilihan yg tepat.. yeah !!

January 19, 2011 at 9:19 AM

@zacky ~786~

betol2..

:)

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal