Wednesday, January 26, 2011

DJ radio ni buat aku terasa pulak..haha



  


pagi tadi masa aku nak pergi kelas pukul 8.15 naik bus UM yang free tuh pakcik tuh bukak lah sinar fm.
aku layan je lah tiba tiba kuar satu topik.



'perempuan cepat marah marah walaupon hal kecik'



aku lupa exact topic tuh tapi ala ala baunya macam tuh lah.
hahaha.



okey fine aku kadang kadang memang suka marah jugak even kadang-kadang memang hal kecik je pon sebenarnya tapi still nak emosi emosi lebih lebih mintak perhatian.
kah kah kah.



contohnya kalau orang tuh tak reply mesej aku tak angkat call aku mulalah aku fikir macam2 kan lepastuh buat ayat sentap kan lepastuh hantar mesej banyak-banyak emosi-emosi padahal sebenarnya orang tuh tengah tido or dia ada tengah buat keje.
mengada kan.
eleh biar lah.
haha.



kadang-kadang kalau aku tengah mesej-mesej dengan dia lepastuh dia tertidur pon aku sentap jugak lepastuh merajuk taknak mesej dah lepas tuh.
lepas tuh suruh orang tuh pujuk mengada-ngada betol perempuan nih.
*lempang.



lepas tuh kalau nak pergi makan tapi dia asyik je tanya nak makan kat mana padahal before tuh dah discuss dah nak pergi mana lepastuh mulalah aku buat muncung panjang boley buat sangkut baju lepastuh cakap pon dah tade mud lepas tuh buat muka memang mintak lempang free jek.
naseb baek tak penah kene lempang lagi.
huahuahua.




okey aku memang suka je emosi-emosi tak tentu pasal hal-hal kecik nih.
tapi tuh aku ler.
orang lain aku tak taw.
aku kan drama queen.
sikit-sikit nak nangis..
ngahahaha..





lempang laju-laju.
ok bye.






c


With Love : Syazwana Jamal :)


4 comments

January 26, 2011 at 8:33 PM

emo sangat!!!!!!!!!!!

January 26, 2011 at 9:08 PM

@Taufan Ribut

hahaha

>.<

January 26, 2011 at 10:44 PM

hahahaha
rasa2 macam setuju jer

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

January 26, 2011 at 11:39 PM

@hans

hahaha

adeh

XD

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal