Tuesday, January 25, 2011

ehem ehem. wink.



 
boleh tak nak gelak dulu?
aku pon tataw ape motif.





emm emm.
ada orang cakap jpa dah masuk.
^^






tapi kesahihannya belom taw lagi.
sebab petang ni lepas kelas baru nak pergi check.







selama ni tidur mimpi duit jek.
tapi kenyataannya haram.
hak hak hak.



seyes neves gila sekarang.
wth nak neves2 aku ni kan.
presentation tamo neves2 plak.
lempang sedass kang.
xD




oh duit silalah masuk.
ku di sini menunggumu selalu.














eh apesal aku post mende nih.
kalau betol jpa dah masuk mampus aku.
mesti hp aku terus bunyik tak benti orang mintak aku belanje.




demn.
ok bye.





d



With Love : Syazwana Jamal :)


2 comments

January 25, 2011 at 1:23 PM

bukan takat hp. kat blog pon orang mintak duet. macam ak. blanje ar wey!! XD

January 25, 2011 at 6:00 PM

@azureEn

Rules number 1 : budak jpa tak boleh mintak budak jpa belanje..hahaha...

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal