Saturday, January 15, 2011

Majlis Pentauliahan DiRaja UPNM..Part I



  
aku baru sampai rumah dari UPNM..
sangat sangat sangat penat + mengantuk.
sebab tido sejam je..
bayangkan mana  tak penat..
:D


semalam tiba-tiba Ajak ajak aku teman dia pergi Sungai Buluh hantar report.
so aku pon okeylah sebab malas nak buat keje.
lepastuh tiba-tiba nak lepak Shah Alam.
kalau dah nama Shah Alam tuh memang ramai gila pork budak sekolah aku.
jadinya haruslah berkumpul dan bergosip hangat dan rasa tamo balik.
xD


lepas tuh tiba-tiba malam tuh plan pulak nak pergi downtown Cheras.
jadi kesana lah kami.
pergi dua kereta.
tiba-tiba sesat kan.
=.=''


lepas tuh tiba-tiba kawan aku cakap hari ni ada one of my schoolmate ada majlis pentauliahan.
jadi bincang-bincang nak pergi ke taknak.
pada hal time tuh dah pukul 3 am lebih.
kalau nak pergi UPNM pukul 7 dah kene gerak.
mana nak tido lagi.
=.=''


dah la kawan aku suruh tido rumah dia dekat Shah Alam.
aku tak bawak baju spare.
siap suruh beli kat downtown
terus aku sentap.
mana taknya JPA jadah tak masuk lagi.
xD


last-last pergi jugak.
balik downtown dah dekat pukul 5am.
tak singgah umah aku amik baju terus tido Shah Alam.
bangun2 dah pukul 6.30am.
terus siap-siap mandi semua and gerak lah kami ke UPNM.
masing-masing kalut sebab kawan aku cakap 7.50 pintu tutup sebab Agong nak lalu.
so bawak laju-laju sebab nak parking dalam UPNM.


okey aku dah ngantuk gila.
esok aku update pengalaman aku kat sana pulak.
banyak gila aku nak komen.
>.<




nite.



z


With Love : Syazwana Jamal :)


2 comments

Anonymous
January 16, 2011 at 10:57 AM

cepat la update ;p

January 16, 2011 at 11:33 AM

@Anonymous

hahaha

coming.

:p

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal