Wednesday, January 19, 2011

Sekolah bertingkat-tingkat tapi bodoh berlapis-lapis



  
semalam sangat best sebab berjaya siapkan formwork untuk thesis aku.
yeay untuk diri sendiri
^__^


semalam dengan bantuan tecnician fakulti aku aku buat formwork dari pukul 10am sampai 12pm.
lepas tuh rasa penat gila + lapar gila sebab dari pagi satu hape pon tak makan lepas tuh terus buat keje berat.
macam nak pengsan.
xD


so aku pon pergi lah makan dekat fakulti.
sampai atas tengok2 tempat semua penuh.
memang dah time lunch kot.
memang patot2 pon penuh.


tapi aku perasan ada satu meja tuh tade orang tapi ada beg.
ada 4 beg.
so aku fikir orang ni cop meja dulu and dia pergi beli makanan kot.
dekat sebelah meja yang ada beg tuh ada 4 orang perempuan tengah makan.
so malas nak pikir aku pon pergi lah beli makanan dulu.



lepas bayar aku tengok ada satu tempat kosong.
aku cepat2 pergi duduk sebelom orang lain duduk.
lapar beb.
tak bagi can orang lain dah.
sebelah2 aku semua ada orang lain duduk.
xD


aku duduk depan meja yang ada beg tadi tuh.
tapi aku pelik kenape orang ni beli makanan lambat sangat.
aku yang lambat pon dah siap.
tapi aku wat bodo je lah kan.
aku pon makan dengan lahap sopan
^^

time aku makan tuh tiba-tiba makin ramai pulak orang yang datang.
meja semua penuh.
dorang berdiri tunggu orang abes makan.


meja 1 ada 4 orang student perempuan duduk.
meja 2 ada 4 beg. (aku lukis 2 malas hehe)





tiba-tiba.











4 orang student perempuan yang tengah makan kat meja 1 tuh siap makan.
dengan selamba dorang amik beg2 yang ada dekat meja 2 tuh and bla.
aku tergamam kejap.


hello.
ramai orang kot.
ko boleh buat tak kisah.
agak ko tade perasaan hape.


ko ingat beg ko gojes sangat nak bagi satu meja untuk beg ko jek.
walaweh.
kalau orang tak ramai takpe jugak.
orang ramai.
semua lapar.
semua nak makan.
gila sellfish ko.


peh belajar tinggi2 masuk U.
bende simple pon tak boleh nak fikir.
=.="







a


With Love : Syazwana Jamal :)


8 comments

January 19, 2011 at 10:20 AM

ketuk je pale bdk tu.wuwuuu~

January 19, 2011 at 10:21 AM

aah la takde otak kot
marah gak ni seselambe jew kan
tak de perikemanusiaan langsung
ke nak bg org len duduk?
juz utk ltk brg jew
kuang ajaq btoi

January 19, 2011 at 11:06 AM

series. bodoh gile.

January 20, 2011 at 1:51 AM

hak3..await tak sound situ terus? agak melampau!

January 21, 2011 at 2:12 PM

@Khumaera Ismail

tuh la..
geram sangat..
grrr

January 21, 2011 at 2:13 PM

@CahayaCintaIlahi

memang..
dorang ni tak belajar adab kot..
xD

January 21, 2011 at 2:13 PM

@azureEn

sangat bodoh!
grrr

January 21, 2011 at 2:13 PM

@CikSalmie

tergamam..

hik hik..

:D

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal