Tuesday, February 22, 2011

lelaki pon taw nak nangis taw..



  
  


Aku balik lab pukul 7 lebih tadi.penat sangat sampat tak larat nak mandi tukar baju semua.nak makan pon macam takde selera (okey tipu sebab masa aku masuk umah tadi akak housemate aku tengah makan roti dengan ayam masak kurma so aku join sekaki).HAHA!




Aku ada kelas pukul 2pm sampai 3.30 pm arini.so after kelas aku saje je lah pergi lab nak tengok concrete kesayangan aku tuh macam mana lepas tuh tengok data sikit-sikit okey ke tak kan.lepas tuh buat test dekat cube concrete tapi baru buat satu cube machine dah buat hal pulak.dah la aku sensorang kat lab concrete tuh so aku pon decide nak balik.









concrete tersayang..




Masa nak balik lalu depan lab tanah lepas tuh saja masuk lab tuh sebab selalu kawan seangkatan thesis aku (under supervisor yang sama) selalu guna lab tuh.actually mamat tuh buat lab concrete dengan aku tapi disebabkan dia bengang dengan orang2 dalam lab concrete tuh (kecuali aku :p) dia pon bawak diri pergi lab tanah sebab orang2 kat lab tanah baik2 sikit.hehe




Sekali mamat nih ada tengah setting alat2 lab dia.disebabkan aku ni memang baik hati lagi mulia aku pon mengofferkan diri nak tolong padahal time tuh dah pukul 5 dah.pukul 5.15 technician yang jaga lab tanah tuh datang jenguk kitorang ingat dia dah nak tutup lab dah tapi disebabkan dia adalah pekerja yang tidak mementingkan duit dan mengutamakan student, dia tak kisah kitorang stay lama sikit pon.tak lama lepas tuh hujun turun lebat gila kentang macam memang taknak bagi aku balik. T___T




Aku pon sambung buat keje dengan mamat ni gosip2 sikit dengan dia.dia boleh pulak cakap dia nak nangis buat thesis ni.HAHA!siap menyesal sebab pilih tajuk ni.first choice pulak tuh.naseb kau lah labu. XD




Pukul 6 lebih baru hujan reda barulah dapat balik eh tak dapat lagi sebab kene tunggu bas yang lembab tuh. =.=




Tunggu dekat setengah jam sampai lenguh kaki baru Nampak bas datang.driver siap boley bergayut henpon lagi.cis cis.grrr.











Adoi ngantoknya.esok kelas pukul 8 pulak. =.=”








With Love : Syazwana Jamal :)


10 comments

February 22, 2011 at 10:12 PM

nada comel:betul.kadang2,laki2 ini lagi lebih dr pompuan:)

February 22, 2011 at 10:31 PM

@Shaqirah

hehehe..comelnye nada

:D

February 22, 2011 at 11:20 PM

jantan tetap jantan..tapi dalam hati ada taman..

February 22, 2011 at 11:27 PM

@Rozuan Ismail

hik hik..

comel la tuh

:D

February 22, 2011 at 11:50 PM

Mamat tue saja jer pancing anda nak dapat simpati.Hahaha...jahat gila aku!

February 23, 2011 at 12:13 AM

@Mohd Fakhrurazi Jamaludin

hahaha

memang jahat!

XD

February 23, 2011 at 7:11 PM

wahai gegurl zaman modern... XD=?, i'm still dont know the meaning?

February 23, 2011 at 8:44 PM

@Xpuasati

XD = smiley.

hahaha

February 25, 2011 at 1:20 AM

ape yg nangisnya ni?

February 25, 2011 at 11:30 PM

@ARC™

nanges sebab buat thesis
lalala
:)

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal