Saturday, February 19, 2011

mimpi kawen best kan sampai malas nak bangun.haha!



malam tadi suppose aku ada date dengan dua kawan perempuan yang hot pukul 9 tapi dalam pukul 8 camtu salah sorang kawan hot aku tuh ada emegency dan disebabkan dia yang drive jadi tak dapat lah keluar.
T___T



jadinya aku telah mentidak sedarkan diri dengan sangat lama dah macam orang pengsan pulak dah la mimpi kawen jadi memang malas nak sedar pon kan.hahaha!



malam tadi aku mimpi mak aku telah menkawenkan aku dengan anak kepada kawan dia yang aku tak kenal..yang mengarutnya orang yang aku kawen tuh artis(dirahsiakan) woii..entah celah mana tah mak aku kawan dengan artis aku pon tak taw..haha!



memula aku tak suka dengan mamat tuh..yelah kene kawen paksa kan. (pada hal dalam hati suke) tapi sengaja buat-buat jual mahal dulu.kah kah kah!



lepas tuh aku pon buat bodoh je lah.yang peliknya lepas kawen pon aku still tinggal dengan parents aku..hmm laki aku ni tade rumah sendiri ke?oh maybe masa tuh baru kawen kot jadinya duduk kejap rumah parents aku.hik hik.



bila aku tak layan laki aku ni dia pon apa lagi merajuk la konon2 nya.eh ada aku kesah ke.dah la aku tak kenal ko.so satu hari tuh mak aku ajak pergi picnic tiba-tiba laki aku wat hal pulak taknak ikot sebab merajuk dengan aku..eh mamat ni aku sekeh kang.



lepas tuh aku cakap dengan mak aku laki aku malas nak ikot lepas tuh mak aku pulak yang merajuk sebab laki aku tak nak ikot.dah dua-dua nak merajuk kan.kalau ral world memang aku tak layan dah.tapi dalam mimpi tuh aku tak taw apesal aku baik hatinya sangat aku p pujuk laki aku tuh suruh ikot.aku siap mintak maap lagi sebab tak layan dia.lepas tuh dia pon okey.lepas tuh kami pon hidup bahagia *pitam.




adakah itu petanda selepas kawen aku menjadi isteri yang baik dah solehah?HAHA!

























dah lapar.
ok bye.












With Love : Syazwana Jamal :)


4 comments

Anonymous
February 19, 2011 at 9:45 AM

wana tak boley blah mimpi kau. haha. anyway, aku mendoakan semoga kau bertemu jodoh yang baik2. semoga dikurniakan suami yang paling sesuai dan paling caring bt kau . aminn =)

February 19, 2011 at 9:55 AM

@Anonymous

aminn..

:D

February 20, 2011 at 7:07 AM

hahaha.. harap cepat la jodoh ko.. :)

February 20, 2011 at 9:16 AM

@Heidi Shafiq
ngahahaha..

harap-harap lah kan

XD

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal