Saturday, February 26, 2011

saya benci wiken..boleh gitu?



  
  
hmm hmmm hmmmm.
mesti korang semua tak puas hati dengan aku and kalau boley nak lempang aku laju-laju kan.
rilek rilek.
aku ni bukan ape.
memang lah wiken tuh best kan.
sebab boley ngedate (lalala)



tapi setiap kali wiken mesti program diet aku jadi hancus.
menci taw.
err actually mane ade diet diet ni kan :p.
tapi adalah program mengurangkan keinginan untuk makan macam-macam.
err macam diet lah jugak kan.
okey ayat dah macam hape je.




contohnya tadi telah pergi lunch dekat kedai ayam golek yang sangat sedap kat pantai dalam yang rasa sedih kalau tak makan banyak2 jadi aku pon makan banyak-banyak lepas tuh bila timbang terus naik 5 kilo (okey tipu kat umah tade penimbang)
walaupun rasa gembira sebab makan free (jangan jeles) tapi lepas tuh sedih sebab rasa diri semakin berat.
T____T





boleh tak lepas hari jumaat nak terus hari isnin?
kah kah kah!
ni namanya nak mintak penampar laju-laju.











alamak next wik ada 2 test.
study study.
=.=







With Love : Syazwana Jamal :)


4 comments

February 26, 2011 at 11:01 PM

same lah kite ! saye jgn kate weken je.. tiap2 ari progrm diet hancus ! haha

February 26, 2011 at 11:17 PM

@Jeely jelly
kan kan kan
wuwuuuu
T__T

February 27, 2011 at 8:21 AM

gud luck!

February 27, 2011 at 11:33 AM

@Zuewairy

thanx yaw!

:D

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal