Thursday, March 10, 2011

Bukan salah saya dia tak pergi keje.



 
 
pagi tadi macam bese lah kelas aku pukul 8 pagi.
tiba-tiba dalam kol 9 camtuh kot dapat meset.


' tak pergi keje.bangun lambat :( '



selamber aku reply.

' so nak mintak cuti saket ape plak ari neh? '




haha saje je kan.
wat ayat sentap sikiiitttttttt.

lepas tuh aku meset lagi.



' jom tengok wayang petang neh '



member dah la bangun lambat.
kene amik surat mc.
selamber aku ajak layan wayang dulu.
tengok citer i am number four.
okey lah.
action muvie kan.
best gak lah.








balik terus aku suruh tido.
biar bangun awal sikit esok.
jadah tiap-tiap bulan nak amek mc kan.


yang bestnya dia cerita.
pergi jumpa dokter cakap macam nak demam.
dokter check.

' awak ni tak macam nak demam pon.tapi tekak merah.okey lah.macam nak demam kot '





senang-senang je kan dapat mc.
cisss.
takpe takpe.
at least ada orang teman aku tengok wayang.
HAHA!









aku pon nak kene tido ni.

ok bai.



With Love : Syazwana Jamal :)


Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal