Sunday, March 20, 2011

Fenomena Supermoon, aku nak datang moon.



 
 
                
d
Orang cakap malam ni Fenomena Supermoon.
tapi aku lupe nak tengok camne rupa bulan malam ni.
orang cakap lagi Supermoon tuh keadaan bulan paling dekat dengan bumi.
macam menarik tapi malas nak cerita lebih-lebih sebab macam tade mood.
boley gitu?
ala ape susah ko google aje.
macam-macam ada.
:)




kalau ko nampak bulan macam ni malam ni jangan lupa amek gambar
lepas tuh bagi taw aku okeh..heee





disebabkan aku pon nak datang moon minggu depan jadinya minggu ni aku jadi macam sangat la emosi.
aku rasa minggu ni macam asyik-asyik nak nanges.
kejap-kejap nanti okeh tak lama lepas tuh rasa nak nanges lagi.
tapi takde sebab pon nak nanges.
cuma rasa nak nanges jek.
boley gitu?






nak cakap dengan orang pon rasa malas sesangat.
dem ah.
:(














cepat lah masa berlalu.
i just want my life back!























life without THESIS!













bak kata intan tidur boleh hilangkan marah.
nak tidur lah.










ok bai.







                                     


With Love : Syazwana Jamal :)


Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal