Friday, March 11, 2011

Hari suram sedunia



 
 
bangun-bangun tido pagi tadi sejuk jek rasa.
malas betol nak bangun.
dah pukul 9 lebih still tarik comforter lagi.
hokeh memang burok perangai.
=.=



eh tapi pukol 6.30 dah bangun taw sebab kejut dia pergi keje.
heeee :p




hokey back to the topic lah kan.
bukak2 dashboard ramai gila blogger cakap pasal tsunami dekat Jepun.
dem rasa loser gila sebab lambat taw.
harap je kat rumah ada tv tapiiiiiiiiii dok tengok citer merepek jek.
bukan nak tengok berita.
T_____T



back to the topic lagi kan.
hari ni dari pagi sampai petang memang hujan tak benti.
sampai hidung aku pon dah tak benti kuar air dah macam paip dah.
dem ah.




lepas tuh jalan-jalan dekat blok kak A.I dia cakap ahli kajicuaca cakap keadaan iklim bumi akan jadi tak stabil sebab keadaan bulan ngan bumi dekat (luar biasa).
tambah pulak dengan tsunami dekat Jepun tuh kan.
patot lah hujan je harini.
suram je suasana.
:(












semoga semuanya baik-baik sahaja
:(
With Love : Syazwana Jamal :)


2 comments

March 11, 2011 at 11:37 PM

tu la 2,3 hari ni langit muram je..
n ujan mencurah2..
rupanya ada benda nak jd..
semoga semuanya selamat..
amin..

March 13, 2011 at 11:33 PM

@NuRuL MoHaMaD
aminn
:)

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal