Sunday, March 27, 2011

Ini lah lelaki. bila suruh datang taknak. bila tak suruh buat pulak =.='



                
petang semalam ada group discussion.
so abes dalam pukul 5 kot camtuh.
pastuh En. M.a.s call tapi aku cakap nanti aku call balik sebab time tuh kat atas motor.
lepas hantar kawan aku balik aku pon call dia sebab ingat ada hal penting kan.
takde pon.
saje je dia nak call.
=.=




sampai rumah dalam pukul 6 aku meset dia.
tak reply.



6.30 kot aku meset lagi.
tak reply.
dah la lapar gila time tuh.
dem.




pukul 7 lebih kot meset lagi.
cakap lapar.
tak reply gak.
dem. nak merajuk.






pukul 10 baru dia call balik sebab dia baru bangun tido.
aku dah kenyang dah time tuh.
dia cakap kene pergi meeting lah ape lah lepas tuh baru nak datang.
ok sentap ah.




last2 aku cakap tak payah datang lepas tuh aku off henpon.
okey aku memang kejam pon.







pastuh kol 12 aku tido sebab bengang.
pukul 2 terjaga sebab ada orang ketuk2 pintu.
ingat sape kan.
bukak-bukak dia ni baru balik meeting.
takutlah tuh aku marah sampai off henpon.



terus ajak aku keluar jumpa kawan dia.
dah la kau tengah mamai kot.
aku basuh muka tukar baju amik beg terus keluar.
tak tengok cermin langsung hokey.
hebat kan?
kah kah kah!
riak di situ.


pastuh boleh pulak nak tanya aku dah makan ke belom.
hello kalau tunggu kaw memang mati kebulur aku.
okey tak mati kot aku je lebih-lebih.
:(





lepas tuh teman dia lepak-lepak terus tak tido sampai pagi.
lepas tuh mata bengkak.
lepas tuh takde mud.
dem.





bai.

                        
With Love : Syazwana Jamal :)


Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal