Friday, March 11, 2011

kerana aku perempuan



kalau nak cakap pasal perempuan ni memang complicated kan.jadi perempuan ada banyak kelebihan dan kelemahan.tapi aku rasa banyak kelebihan kot.sebabnya zaman sekarang ramai sesangat lelaki nak jadi perempuan.HAHA!



okey taknak cakap pasal orang lain tapi nak cakap pasal diri sendiri.aku kan final year student kan.so memang kene buat thesis semua tuh kan.aku dengan sorang mamat ni (Mr. L) under supervisor yang sama.so memang sv aku, Dr. I dah pesan awal2 supaya kitorang ni saling tolong-tolong lah.yelah thesis aku boley kate susah jugak lah untuk seorang perempuan ni.kene bancuh concrete bagai.dah la besar kalau buat sorang2 memang dah patah riuk kot sekarang ni :p




so nak taknak kene mintak tolong orang.dekat fakulti aku ni kebanyakan tecnician of coz lah lelaki kan.so disebabkan aku perempuan aku selalu je dapat kelebihan.contohnya ada satu barang tuh memang ramai student nak guna.barang tuh dah la limited.sape cepat dia dapat lah kan.tapi disebabkan aku perempuan, aku selalu dapat guna dulu.



Mr. L selalu cakap.


' eh jom teman I jumpa tecnician.u kan perempuan mesti dia nak tolong '


HAHA!kadang-kadang memang kelakar.tapi aku chill je.ada sorang tecnician nih lagi best.aku kene guna memory card untuk thesis aku ni tapi aku tak beli lagi card reader.so si tecnician ni asyik dok pesan2 aku suruh beli reader sebab dia takmo bagi pinjam dia punye.last2 tadi dia bagi jugak pinjam.eleh kecian la tuh tengok muka comle aku neh.HAHA!



bila fikir-fikir balik seronok jugak jadik perempuan neh kan.orang sayang lebih.kehkehkeh.



kadang-kadang saje je aku berlagak dengan Mr. L


' tuh la sape suruh u jadik lelaki.kan dah susah.kah kah kah '








tapi Mr. L pernah cakap

' kalau I jadik tecnician pon mesti I lebihkan perempuan.HAHA! '




ceh ada hati.padan muka tecnician takmo tolong kaw.
=.=
With Love : Syazwana Jamal :)


Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal