Thursday, March 17, 2011

Lelaki memang suka loyar buruk eh?



            
                      

lelaki : ingat esok wayang murah. lupa pulak arini. ala.

aku : lah kenapa pulak? nak tengok wayang ke?

lelaki : tak lah. nak makan sebab tuh tanya wayang.

aku : =.="







aku : kite nak makan dekat mane eh?

lelaki : makan dekat mulut lah.

aku : =.="






mengade kan lelaki neh.
huh!


tapi comel.
kah kah kah!
*pitam.











ok bai.




                          
                    



With Love : Syazwana Jamal :)


8 comments

March 17, 2011 at 2:45 PM

huhu...kdg2 lelaki ego gak huhu :))

March 17, 2011 at 2:57 PM

@CahayaCintaIlahi

ye setuju!
hik hik

March 17, 2011 at 3:41 PM

lelaki mengada nak uji pompuan syg ke tak.. ngeh3

March 17, 2011 at 3:52 PM

@Zuewairy

hahaha
ya meh?
^^

March 17, 2011 at 4:16 PM

tu la..
knon nak bgurau..
dush!!
tmbuk pwot laki lapan belas kali..
hukk..

March 17, 2011 at 6:51 PM

@penyisir rambut
huk huk
emosi nampak?
weee~

March 17, 2011 at 10:18 PM

huhu kdg2 kelakar.
kdg2 rasa nk tumbuk pon ade.
sabor jelah. :P

March 18, 2011 at 12:26 AM

@faradeeba
hehehe taw takpe kan
sabo je lah
kalau tak kite bako jek
:p

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal