Thursday, March 10, 2011

nak kene kan orang terkena balik.



semalam lepas tengok wayang dengan dia, kitaorang jalan-jalan kejap round mid valley.
walaupon dah bosan dengan mid valley kan (ceeaaaaaaaaaaaaaaa bosan tuh) tapi kita bagi jalan jugak.

masa keluar dari kedai sukan dekat mid aku ajak pergi F.O.S.



tiba-tiba nak kenekan dia.

aku : tanyalah nak pergi mana.
dia : nak pergi mana?
aku : F.O.S


aku : tanya lah nak pergi mana.
dia : nak pergi mana?
aku : F.O.S

aku : tanya lah nak pergi mana.
dia : nak pergi mana?
aku : F.O.S






tiba-tiba dia ulang ayat nak pergi mana tuh banyak-banyak kali.
memula aku jawab lah F.O.S banyak-banyak kali jugak kan.
dah aku yang start mana boley kalah.
malulah ai nanti kan.
kehkehkeh!





tiba-tiba aku yang tensen.
dem dia tak benti cakap.
sampai aku kene tutup telinga.




cissss nak kene kan orang tapi diri sendiri terkene.
grrrr.









ok bai.











With Love : Syazwana Jamal :)


Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal