Saturday, March 19, 2011

Wanita garang sejati



dalam minggu ni je dah dua orang cakap dengan aku camni.



' kalau marah dengan orang lain jangan lah libatkan orang sekali '



kan aku cakap minggu ni macam semua orang nak emosi kan.
secara tak langsung emosi aku pon macam terganggu jugak.
cewah poyo tak agak.
well aku kan sensitif.
mana boley orang emosi-emosi nih.
nanti aku terikut emosi gak.



lepas tuh bila dah emosi mulalah semua orang pon aku tak layan.
orang yang tade kene mengene pon aku tak layan jugak.
kesian dorang semua.
keh keh keh.



aku kalau emosi or tade mud ko buat lah lawak ape pon memang aku boolayan jek lah.
aku prefer diam jek.
so orang taw dah kalau aku senyap je means something wrong lah tuh.
bila aku dah start cakap means aku dah okey la tuh.



aku paling tak suka orang pujuk aku ke hape ke bila aku tengah hangin.
memang cari nahas lah.
sebab aku ni jenis yang cepat marah tapi cepat jugak sejuk.
so aku akan diam dalam satu jangka masa and lepas tuh aku akan okey balik.
kan senang macam tuh.
heeee.



walaupon aku wanita garang sejati (bak kata clasmate aku).
tetapi aku tetap mempunyai sifat lemah lembut lagi penyayang lagi pemurah pemaaf dan juga bersopan santun.
okey sila muntah beramai-ramai.



















ada group discussion malam nih.



        
          

ok bai.
With Love : Syazwana Jamal :)


Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal