Friday, April 8, 2011

Melalui satu minggu terakhir yang menyeksakan :(



                                                                 
walaupon tinggal seminggu je lagi nak start study week tetapiiiiiiii aku ada 3 lagi kerja yang belom dihantar. and of coz semua nak kene hantar by nex week. rasa macam nak hentak kepala dekat dinding laju-laju sebab terlalu stress. dem ah. tak suke bila sampai waktu camni.kenapa lah assignment aku bukan cerita pasal blog ke pesbuk ke kan baru idea aku datang mencurah-curah. ni pasal concrete lah research center lah. oh dem blank!



entah bila aku tak stress =.='



biasalah orang kalau buat keje last2 minit nih stress dia lain macam sikit. seriously mud aku pon jadi macam melayang-layang je. lepas tuh asyik je moody-moody. pantang orang buat salah sikit memang abes lah aku sentap. bila aku sentap aku lebih suka diam. 


lepas tuh bila aku sentap abes la semua orang pon aku malas nak cakap. bila En. M.a.s meset mulalah kene marah dengan aku. tak memasal kan. lepas tuh patotnya dia yang sentap tapi macam beselah. dia mana boleh sentap dengan aku. nanti aku sentap balik. kang tak pasal-pasal dia kene datang jauh-jauh bawak aku pegi makan. sebab makan je yang boleh meredakan kesentapan aku. keh keh keh.


tadi pon aku sentap dengan dia. lepas tuh dia nak datang. dah la baru lepas hujan dekat sini. tiba-tiba rasa kesian dekat dia terus cakap tak payah la datang jalan licin bahaya. dah la jauh. keje klia sane. nak datang kl. suwit kan aku. kahhkahh! 




oh aku rasa fesbuk benci dekat aku lah.
nanti lah aku cecite.
sekang nak sambung buat keje lagi.
ceh ceh rajin lah pulak kan =.=










atau fesbuk macam tau je aku banyak keje so dia tak bagi aku access.
coiii!






ok bai.




                                                             
                                                      





With Love : Syazwana Jamal :)


9 comments

April 8, 2011 at 11:58 PM

nape stress2 ni tamaw le.nanti cepat tuo taw dak :P

April 9, 2011 at 12:23 AM

@sherah

i memang dah tue lah.
kih kih kih
:D

April 9, 2011 at 12:56 AM

xmo la stress yunk..
chill!

April 9, 2011 at 2:05 AM

kalau fesbook benci awak, fitrihadi lak suka awak.. hehe bak ar fb nak add

April 9, 2011 at 2:12 AM

@Cik Ezy

stress..
huk huk.
T______T

April 9, 2011 at 3:40 AM

@Bro Fit

hak hak.
pergi lah tengok dekat akaun lain tuh
:D

April 9, 2011 at 1:39 PM

kalo nak final, baru kita kelam kabut bwat keje kan? haha. beselah babe :)

April 9, 2011 at 2:57 PM

@asfira aminuddin

tahu takpe.

ngeee

:)

Anonymous
April 9, 2011 at 4:12 PM

wana lek2 . aku pun stresss gak. seminggu je lagieee ..*weeeee*

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal