Tuesday, April 5, 2011

Penangan Shaheizy Sam menang Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian : Terus datang pawagam sebab nak tengok die berlakon dalam Filem Kongsi.



                                                                            
malam tadi tiba-tiba En. M.a.s call cakap nak datang rumah sebab nak ajak tengok wayang.
owh actually bukan dia sesaje nak datang tapi adalah sebab ahkak telah merajuk dengan dia.
well aku ni kan suka merajuk.
hari-hari pon nak merajuk.
kata tuan puteri intan payung kan.
*oh! rasa sendiri nak muntah darah.



so dalam pukul 10.30 malam dia sampai.

actually aku merajuk sebab dia taknak datang wiken hari tuh sebab hari sabtu dia pergi melaka kawan dia kawen pastuh ahad pulak dia kene keje (cari duit sebab nak kene bawak aku tengok wayang selalu. kahhh!).

so lepas keje penat terus tido mati tak sedar diri lepas tuh tiba-tiba dah hari isnin lepas tuh apalagi tuan puteri pon murka lah.

so pagi-pagi semalam aku dah meset dia cakap aku murka.

boleh pulak dia suruh aku datang sana kalau tak dia nak murka.
dia cakap baru fair.
ini sudah lebih.
tapi takpe kite tak boleh mengalah.
haha!


eh tiba-tiba macam kesian dekat dia sebab asyik je kene datang jauh-jauh. sejam tuh.


ouh melalut panjang pulak.
so masa kitorang dok beli tiket mid nite muvie tuh ada satu couple sebelah kaunter kitorang tengah nak beli tiket jugak.
so aku dengar lah dorang cakap.



pekerja kaunter : nak tengok cerita ape?


couple : cerita Kongsi lah.


pekerja kaunter : eh tuh belom keluar lagi. bulan 5 nanti.


couple : eh yeke? ingat dah keluar. takpe lah. tengok cerita lain.






waw!!
vavavooommm sangat si sam ni kan.
lepas menang terus je orang datang wayang sebab nak tengok muke dia neh.
wallaaa.




aku pon tak taw ape motif aku letak gambar ni.







oh aku tengok cerita Sucker punch semalam.
well kesimpulan yang aku dapat dari cerita tuh aku tak paham apa yang berlaku.
aku malas nak tanya En. M.a.s nanti dia mesti cakap bebel2 kenape tak paham.
nanti aku merajuk lagi.
aku yang penat.







so apa kata sape2 yang dah tengok cerita tuh buat summary kat aku.
beselah aku cite2 action ni lembab sikit.
cube bagi cite romance ke mesti cepat je aku paham.













ok bai.





                                            
With Love : Syazwana Jamal :)


10 comments

April 5, 2011 at 11:31 AM

argh!sam memang mencairkan kalbu.
serius sgt sempoi tyme dpt award tu

April 5, 2011 at 11:43 AM

@tieykah

lagi lagi bila dia cakap ilebiuuwwwwwwwww..
hahaha!

April 5, 2011 at 12:37 PM

HAHAHA comelnyeeeeeeeee siap nak tgk filem kongsi lepas sam menang T_T wuuu mesti dia terharu gegilaa HAHA

April 5, 2011 at 12:54 PM

babe, u selamba je nak gi tgk movie yg belum keluar. lawak la u ni. btw, i pun minat sam sgt! hihi. :)

April 5, 2011 at 12:55 PM

hehehe sabauu leee bulan depan tgk leee heheheee

April 5, 2011 at 1:51 PM

msti best giler cite kongsi..
dh la si sam tu ckp klate../
hahakk

April 5, 2011 at 7:50 PM

@Liyana Lunia.

bagi dia terharu sikit

haha!

April 5, 2011 at 7:50 PM

@asfira aminuddin
i memang selambe

:D

April 5, 2011 at 7:50 PM

@sherah

sabau leee ni

hehehe

April 5, 2011 at 7:50 PM

@Cik Ezy

best best!

tak sabauuu

:D

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal