Monday, May 2, 2011

Kisah budak gedik. budak ke? dah tua dah :P





time : 12 a.m.



tett tett (bunyik meset masuk, henpon murah je uollss)




En. M.a.s : Buat apa?

aku : Study lagi.

En. M.a.s : Eleh. emmmm special day today. bukak ah fb.

aku : Special day ape?

En. M.a.s : Buka lah. ada ape entah. kawan2 lah cakap. tak tau ape pon. mana online sekarang.

aku : Abes kawan cakap so dah taw lah? ape?

En. M.a.s : Alah dorang cakap je. tanya dorang taknak jawab. so taktaw lah.

aku : Ye je tak taw. ape lah.

En. M.a.s : Eleh pergi lah tengok sendiri. hmmm

aku : Ala malas lah nak online.

En. M.a.s : Ok2. esok lah tengok. takpe.

aku : Haha ! apelah. taw lah. tak lupa pon. :)

En. M.a.s : Eleh ape? huh.

aku : Haha ! yelah. hepy besday. ingat lah tak lupe pon. huhu

En. M.a.s : Eleh sape cakap lupa. tak cakap pon.

aku : Ala abes ayat tadi macam sedih jek. haha !

En. M.a.s : Eleh mana de. saje je. haha !

aku : poyo.

En. M.a.s : Adiah?




actually aku nak buat-buat lupa. kang dah nak abes 2hb aku wish ler kan. tapi dah orang dok tanya2 ni kesian pulak. kang tak lena pulak tido kang. kuang3.








Hepy beday to you.
Hepy beday to you.
Hepy beday to you.
Hepy beday to you.


Semoga berjaya dunia akhirat.
Kerja dengan MAS rajin-rajin elok-elok.
:')


















kalau boleh senyum besar gini baru boley dapat hadiah :P






ok bai.











With Love : Syazwana Jamal :)


18 comments

May 2, 2011 at 12:06 PM

hahaha kesian dy..
kau main2 kan dy lakk..
penat dy suroh on9..
ngade!!haha =p

May 2, 2011 at 1:02 PM

ekeke..
boleh plak gtu..
epy besday jgk utk en mas tu..
=)

May 2, 2011 at 1:26 PM

syg awk ni en. M.A.S ekk hehe btw, happy birthday yeaaa..best tgk korg..sy dpt wish kt blog je utk jejaka idaman huhu

May 2, 2011 at 1:47 PM

@Far8 budak baik

haha !
saje jek.
dah lame tak main2.
;p

May 2, 2011 at 1:47 PM

@Cik Ezy

haha !
tenkiu2.
saya tolong jawabkan
:P

May 2, 2011 at 1:48 PM

@[sutera kasih]

haha !
chill okey jangan sedih2.
pray for u jugak
;)

May 2, 2011 at 2:18 PM

hepy.. hapy buday..
film review : THE ROOMMATE

May 2, 2011 at 2:30 PM

epy besday untuk cik Mas

May 2, 2011 at 2:40 PM

hahaha.... kejam :P

May 2, 2011 at 2:42 PM

comel gile bf kau der .
haha xD

May 2, 2011 at 4:20 PM

@Syuk Ry

mekasih mekasih
;p

May 2, 2011 at 4:21 PM

@hans

saya tolong jawab yek
maceh ;)

May 2, 2011 at 4:21 PM

@Puteri Iqa Izyan

sekali sekala apa salahnya.
biar dia.
lalala ;p

May 2, 2011 at 4:21 PM

@Misshy Innz

mengade je dia tuh.
;p

May 2, 2011 at 8:17 PM

he..he...waahhh kalau saya pn xsmpai ati nk buat2 lupa

May 3, 2011 at 10:42 AM

@ayanuts

haha !!
die tuh memang mengade.
biarkan jek patotnye :P

May 5, 2011 at 5:23 PM

happy birthday utk en m.a.s
lambat pun takpa lah janji wish kan =p

May 5, 2011 at 5:40 PM

@Amirrah Zawani

tahu takpe
;)

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal