Tuesday, June 14, 2011

Farid Kamil vs. Saheizy Sam vs. Seth Tan





kalau dulu bila aku tanya kawan-kawan aku je sape boifren dorang pantas je dorang jawab Farid Kamil tapi kalau sekarang ni dah lain. kalau tak dorang jawab Saheizy Sam kompem dorang akan jawab Seth Tan. oii Aaron Aziz tuh dah ada anak dua dah. korang nak ke berhoney ? aku taknakkkk.





ni lah dia jejaka idaman malaya suatu ketika dahulu sampai semua orang nak mengaku Farid Kamil bf dia.





aku suka Farid Kamil ni sebab dia ni kalau berlakon cerita romantik memang cair kau. dah la tinggi sempoi romantik semualah. walaupon badan dia tak se-tough Seth Tan tapi i tatap suka you Farid. keh keh keh. tapi sekarang ni Farid Kamil macam dah tenggelam lah. ye ke ?






agak-agak Aaron Aziz pergi gym seminggu bape kali eh ?





seriously dulu aku dengan kawan-kawan perempuan aku jarang tengok cerita melayu dekat wayang. oh kitorang memang bajet omputih sikit tanak layan cerita melayu. keh keh. tapiiiiiiii kalau cerita tuh Farid Kamil yang berlakon kompem kitorang akan tengok. seriuss ! contohnya cerita I'm not single. kitorang tengok dekat wayang sebab Farid Kamil berlakon. time tuh memang fanatik habes lah dekat Farid Kamil ni. tapi sekarang ......................




masa cerita Kongsi yang hampeh tuh keluar kan Farid Kamil pengarah dia kan. abang ipar aku cakap "Farid Kamil ni tak payah lah jadi pengarah. Jadi pelakon je bagus". and aku memang totally agree sebab bagi aku Farid Kamil yang dulu lagi best. berlakon cerita romantik jadi hero waw me like like like.




ni cerita dia yang baru nak keluar ni 3,2,1 Cinta kot tajuk dia macam best je sebab dia berlakon dengan Pierre Andre sekali. tengok trailler macam sempoi. harap-harap best lah. boleh naik balik nama Farid Kamil ni. haha !




lastly, kepada Farid Kamil, jadi je lah pelakon tak payah lah nak mengarah-mengarah ni. kitorang nak tengok muka you dalam cerita bukan belakang tabir okey. heeee. bajet Farid Kamil baca.






ni Farid Kamil masa kecik ke sape eh?
tapi comelll :)









ok bai.








With Love : Syazwana Jamal :)


19 comments

June 15, 2011 at 2:18 AM

eh
tu farid kamil masa kecik ke?
comel plak
hahaha

sekarang fenomena Seth Tan

Kisah Sekuntum Bunga Hitam

June 15, 2011 at 2:21 AM

@Hans

entah ek.
tapi ada rupa jugak.
hehe

June 15, 2011 at 2:38 AM

semgt btol sekrng dok cerita pasal aaron aziz..haha farid kamil berlakon memang gempak lol..suka krakter dia..haha

June 15, 2011 at 3:11 AM

Bile watak Seth-tan yg dilakonkan oleh Aaron Aziz semua perempuan terpikat tipu la tak terpikat kan,haha tapi ayat yg akan terkeluar dari mulut " Tapiiiii dia dah kahwinnnn...." (Kalau dia belum kahwin mcm la boleh dpt kahwin dgn dia)

Setuju sgt pasal Farid Kamil tu ( ;

June 15, 2011 at 11:58 AM

dulu farid kamil. sekarang fenomena seth tan pulak. hiks

June 15, 2011 at 11:59 AM

@cucu umie

suka jugak.
hehehe
:P

June 15, 2011 at 12:00 PM

@syuhadah azri

eh saya tak terpikat pon.
*muka serius
:P

June 15, 2011 at 12:25 PM

@sarah mohamad

taw takpe.
pasni sape pulak entah.
hehe :P

June 15, 2011 at 12:50 PM

saye pon minat farid kamil..
hahakk..

June 15, 2011 at 1:11 PM

@Cik Ezy

saya juga !!
XD

June 15, 2011 at 6:26 PM

ar ar
betul la
sekali pandang ada cam muka dia juga

June 15, 2011 at 8:36 PM

@Hans

betol.
comel :)

June 15, 2011 at 9:56 PM

hihi tumpang lalu..sy tag awk

http://akuzealous.blogspot.com/2011/06/alangkah-indah-jika-kita-tak-membesar.html

June 15, 2011 at 10:07 PM

@AesyaZealous

thanks.
insya allah :)

June 15, 2011 at 10:23 PM

yup! gua suka dia berlakon dan bukan mengarah....ok gak try mengarah, carik job lebih..tapi kena banyak belajar lagi pada aku...dah 2 filem aku rasa ok awalnya tapi hancuss...

aku macam selalu tengok muka ko.tapi kat mana ye? ada iras2 member aku la aku rasa..tapi lupa.

June 15, 2011 at 10:32 PM

@Simpleblanklife

muka aku kan muke retis.
memang banyak lah orang penah jumpa.
kui kui kui.

June 16, 2011 at 3:10 AM

@J.Syazwana

HAHAHA aku taw itu...patutla macam pernah nampak, Juliana evans rupenya...phewwwit...KAH3..bengong...:D

June 16, 2011 at 5:32 PM

@Simpleblanklife

siot kaw.
ciss.
haha !

June 16, 2011 at 6:03 PM

boleh la...
ku kecil2 comel lagi
ahahahhaa

Review Filem Green Lantern Disini

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal