Monday, June 6, 2011

Jangan sangka jejaka pemalu tak boleh kawen awal. Tahniah Iman ! :)






semalam sorang lagi kawan sekolah aku, Iman dah selamat menikah dengan gadis pilihan beliau. tapi aku tak datang sebab dia tak jemput. sob sob sob. takde lah aku tak datang sebab ada program lain. lagipon semalam Iman punya majlis nikah je. majlis resepsi beliau kata lepas raya nanti.



masa Iman bertunang tahun lepas aku macam "eh betol ke Iman nak bertunang???"



sebabnya Iman ni masa sekolah dulu antara jejaka yang agak pemalu kucen jugak. sampai kadang2 kitorang panggil dia kucen desebabkan sifat pemalu dia tuh. tapi sapa jangka pemuda yang pemalu antara yang kawen awal. yang playboy pulak tak kawen2. hehehe.



masa form 1 aku sekelas dengan Iman ni. and nama kelas kitorang pulak Mutiara. jadinya apa lagi. hari-hari lah keluar lagu "Iman adalah Mutiara. di dalam hati manusia. bla bla bla". dah jadi kenangan dah tu semua :')



actually hari tuh aku bergosip dengan kawan aku pasal Iman nak menikah ni. aku macam pelik kenapa Iman menikah awal tapi majlis resepsi buat lepas raya. kenapa Iman nikah dekat2 nak puase ni? jeng jeng jeng. :P



bila baca dekat blog J0e baru lah taw yang dorang nak honeymoon dekat Gold Coast tajaan Herbalife. bertuah kau Iman ! :)



To Iman,

Selamat Pengantin Baru. Semoga berbahagia hingga ke syurga. Jadi Suami yang baik dan bertanggungjawab. Semoga murah rezeki dan selamat dunia akhirat :)




Mr Sweet & Mrs Sweet :)
photo credit to Mr Shakan [great photographer to be :)]






dah boleh tempah baju untuk wedding Iman ni.

apesal aku pulak yang semangat? =_______=






aku bila pulak? aku wat rilek je. bagi kawan2 jalan dulu. maybe jodoh aku belum jumpa jalan lagi nak jumpa aku ni. :P











:)



With Love : Syazwana Jamal :)


12 comments

June 6, 2011 at 5:19 PM

hehe ak pun pemalu..auw =.=

June 6, 2011 at 7:41 PM

ptot la cik ezy xleh kawen awl..
dulu cik ezy bkn pemalu..
ekeke..

bestnye kawen!
huu

June 6, 2011 at 7:45 PM

Wahhhh selamat pengantin baru...

Entry terbaru -> Gambar2 Menarik Menggunakan Sudut Dan Masa... (",)

June 6, 2011 at 9:11 PM

@Raji and Yeen

yakahh?
auwww :P

June 6, 2011 at 9:12 PM

@Cik Ezy

ape lagi cik ezy.
dah boleh kawen dah ni
hehe :P

June 6, 2011 at 9:12 PM

@Budak Botak

selamat2.
hehehe :)

June 6, 2011 at 9:51 PM

huhu..nice laa klo dapat snap wedding pic..kui3

June 6, 2011 at 9:53 PM

@jaya jr

apa lagi pergi lah amik gambar orang kawen. huhuhu :P

June 6, 2011 at 10:01 PM

shah pemalu~ hahahha


yesss! boleh kawen awal!

jom baca dan komen Dr. suruh isteri layan suami macam pelacur kelas atasan? | ! !shahjiehan [dot] com ! !

June 6, 2011 at 10:06 PM

@shahjiehan

kalau dah ada calon ape lagi.
jangan lambat2. hehe
:P

June 7, 2011 at 12:29 AM

serius bride nmpk sgt sweet..yg llki mmg malu2 kucen tp yg prmpuan sgt soft muka dia..sjuk hati tgk..

June 7, 2011 at 10:47 AM

@ayanuts

betol tuh.
dah jodoh kan
:)

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal