Friday, June 24, 2011

Kaitan waktu subur dan mimpi.





Dalam minggu ni aku macam susah je nak tido. apesal entah.


Semalam lagi lah. pukul 1am aku dah siap2 nak tido tapi golek-golek atas tilam pejam-pejam mata tengok2 henpon dah pukul 3am. aku still tak boleh tido lagi. tension betol.


Lepas tuh aku paksa jugak tido. mana taknya pagi ni kene bangun awal sebab kene pergi fakulti pukul 10am. dah lama tak bangun pagi camni lah. kui kui. tengah nak tido tuh siap lagi berfikir nak pergi klinik amik ubat tido. kecoh kan.


akhirnya dapat jugak tido and pergi fakulti awal seterusnya jadi orang pertama sampai. bangga di situ.


tadi kawan aku (budak medic) cakap lepas period dalam hari ke 12 sampai hari ke 15 tu lah masa subur perempuan. okey aku tahu. tapi yang aku belum tahu kawan aku cakap kadang2 dalam tempoh kita subur tuh kita akan rasa susah nak tido. lepas tuh akan mimpi bukan-bukan. oh macam tuh pulak eh ?









padanlah aku mimpi bukan-bukan malam tadi.


aku mimpi aku bertunang dengan junior 2 tahun lagi muda dari aku. aku tak hingat sape yang sarungkan cincin tunang tuh tapi cincin tuh besar gila kau. yang peliknya walaupon cincin tuh besar tapi jari aku still tak muat. okey konpius di situ.




yang sedihnya bakal mak mertua aku boleh pulak tak suka aku. last-last bakal mak mertua aku meninggal sebab sakit sebab tak suka aku. boleh ke macam tuh !!


siot betol mimpi macam tuh. dah la susah nak tido mimpi pulak bukan-bukan =_____=



tapi setakat ni tak pernah pulak aku bercinta dengan budak bawah umur. huahuahua.




p/s :
  • nak tengok doodle comel ? mai klik SINI.
  • nak beli dress cantik tapi takde bajet ? mai klik SINI. semua dress harga RM20 je pon.





ok bai.





With Love : Syazwana Jamal :)


24 comments

June 24, 2011 at 3:13 PM

perggh, aku pun dah lupa dah dulu cikgu biologi ajar apa pasal haid. tapi aku ingat bab berapa...bab tiga masa form 5...HAHAHA

wuooh, boleh ada mimpi berkait dengan itu... tapi kalau laki mimpi tanda waktu subur kah?

HAHAHAHA

June 24, 2011 at 3:14 PM

hahahahhaha.. macam2... siap bertunang dengan junior... kikikiki

June 24, 2011 at 3:15 PM

Haha..ngeri pulak mimpi akak tu...oh,kalo susah tdo ade kaitan dgn kesuburan ye?baru tau..

June 24, 2011 at 3:35 PM

owhh ada kaitan ka..baru tau pulak..patut la if time bendera jipun, mimpi pelik2 belaka hehe


*owhh, awk ada blog doodle ek?eeee suka2..nk terjahlah :)

June 24, 2011 at 10:19 PM

he..he..blh plak mimpi mcm tu ye

June 25, 2011 at 12:43 AM

@haikalblank

peh siap ingat lagi bab berapa biologi. gila gempak !! hahaha.

oh itu aku tak tahu. nanti aku buat kajian dulu hokey. huahua :P

June 25, 2011 at 12:44 AM

@Liyana Aziz

tuh la kan.
sengal betol mimpi camtuh. kikiki
:P

June 25, 2011 at 12:44 AM

@MiSz fiFiEyQa

entah ek. kawan akak lah cakap. tak tahu lah betol2 ke tak. hihi
:)

June 25, 2011 at 12:45 AM

@[sutera kasih]

hehehe. jom terjah.
saje2 jek kadang2 buhsan.
:)

June 25, 2011 at 12:45 AM

@ayanuts

hehehe nak buat camne.
:P

June 25, 2011 at 1:22 AM

ahak... tak tau tak tau...

June 25, 2011 at 1:25 AM

tragisnyew mimpi neh! haha

June 25, 2011 at 1:26 AM

@LinE PuTih LiNe HiTaM

cepatlah amik taw.
hak hak.
:P

June 25, 2011 at 1:29 AM

@diana amin

tragiskan.
rasa macam jahat jek.
sengal betol =______=

June 25, 2011 at 2:22 AM

salam singgah dan kenalan...follow-follow.....

menarik jugak, pandai......kena belajar lagi tu...

June 25, 2011 at 7:47 AM

@azam

heee.
thanks :)

June 25, 2011 at 3:34 PM

fuiyoo . mmp mcm mnakutkan . haha

June 25, 2011 at 6:32 PM

hahahaha
mimpi memang selalu merepek tapi bila ingat balik leh ketawa sorang2
ekekekek
cincin besar tapi xmuat2 dkt jari tu lucu
heheheh

Kumpulan Sepah Juara Maharaja Lawak

June 25, 2011 at 8:42 PM

@Scya Lollita

hehehe mimpi je lah.
;)

June 25, 2011 at 8:43 PM

@Hans

mimpi memang selalu mengarut.
hik hik
:P

June 25, 2011 at 8:56 PM

memang sesuai la time subur susah nak tido.

June 26, 2011 at 12:00 AM

ngeri sangat mimpi tuh hehe =)

citer semut ngn kapalterbang

June 26, 2011 at 11:33 AM

@syazwan

ni double meaning ni.
kui kui
:P

June 26, 2011 at 11:34 AM

@abang Blogger

nasib baik mimpi je.
heee

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal