Wednesday, July 6, 2011

#1 Wordless Wednesday : Macam ni nak diet? (- -')















                                          
                                         


With Love : Syazwana Jamal :)


16 comments

July 6, 2011 at 1:57 AM

ini boleh mendatangkan lemak ni! grrrrr... terliur ok!

July 6, 2011 at 2:48 AM

saya pun susah nak diet :(
pantang nmpk mknn sodap huhu

July 6, 2011 at 10:57 AM

nak nak nak nakkkkk
nak penkek!
hehe

July 6, 2011 at 11:19 AM

@Liyana Aziz

sekali sekala takpe kot.
kui kui.
:P

July 6, 2011 at 11:20 AM

@[sutera kasih]

saya ni diet ke tak diet ke macam sama je hasilnya
:(

July 6, 2011 at 11:20 AM

@Cik Ezy

nyum nyum..
jgn jeles :P

July 6, 2011 at 12:37 PM

wwwooooooo kalo cam ni laa gayanya..mmg terbaik laa...he..he..xdiet laa namanya :)

July 6, 2011 at 12:53 PM

@ayanuts

ala sedihnya.
T____T

July 6, 2011 at 1:47 PM

ouh tidak ! terliur sy :D

July 6, 2011 at 2:48 PM

kek tu untuk saye ke?hahhaa..awak memang best ^_^


Entri terkini : Sayang,bil air dah tertunggak ni.Bile nak bayar(18sx)
Entri sebelum :eh (amacam pendek tak tajuk entri aku)
Watch my video songs ^_^

July 6, 2011 at 5:51 PM

warghh! sedapnye. pancake eh?

July 6, 2011 at 7:02 PM

@lilypelangi

hehehe sory yek
:P

July 6, 2011 at 7:02 PM

@Taufan Bin Ribut

saya memang best pon
heee :P

July 6, 2011 at 7:03 PM

@bunbun

yup.
pancake !!
hik hik :P

July 6, 2011 at 7:33 PM

sedap nya..
terliur wehhhh

July 6, 2011 at 7:35 PM

@cik hani

memang nak bagi awak terliur pon.
kui kui kui
:P

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal