Saturday, July 9, 2011

Dikala semua orang bercerita pasal BERSIH.



ada sapa2 lagi tak tahu pasal BERSIH ?
aku lah salah sorang orangnya.
eh ke aku sorang je yang tak tahu. kui kui.
seyes lama gila aku tak tengok berita.
actually berita terpasang tapi takda hati nak dengar sebab asyik cerita pasal politik je.
rimas taw tak =___=






eh eh sebenarnya kan aku memang tak tahu BERSIH tuh pasal ape.
yang aku tahu ada orang nak buat perhimpunan tapi aku tak tahu nak serah memorandum ape.
aku tak tahu sape yang nak berhimpun tuh.
sampai dorang pakai baju kuning pon aku baru tau.
hehe noob gila kan.


lepas tuh yang aku tau sekarang banyak gila roadblock sampai jam gila kat sungai besi kawan aku cakap.
sampai kan dekat UM bus polis berpuluh-puluh yang kawan aku cakap dorang dok standby kot2 ada student buat perhimpunan haram kan.
well UM ni kan kuat politik jugak =____=





aku rasa kalau aku ada date esok aku kisah jugak lah pasal BERSIH ni.
tapi disebabkan aku takde program ape2 esok.
maka tidak ku peduli apa nak jadi esok.
lantak kau lah labu.
tapi takut jugak. pantai dalam ni kan kawasan hitam.



eh eh korang gtaw aku sikit BERSIH ni pasal ape senanya.
malas pulak nak google. heee



ok bai :)

                                                              
                         
With Love : Syazwana Jamal :)


8 comments

July 9, 2011 at 12:13 AM

ntah ape la berlaku esok.. risau pulak rasanya kan. dah la suk KL.. nk balik shah alam taktau dapat ke tak esok

July 9, 2011 at 12:15 AM

tu ar UM mmg kuat berpolitik..
dasayt oh korang...
ktorg uia ni senyap je..
hahahahaha

July 9, 2011 at 12:20 AM

@cik hani

yang penting jangan pakai baju kuning.
heee :P

July 9, 2011 at 12:21 AM

@Far8 budak baik

tahu takpe.
rimas gilaa !!
:D

July 9, 2011 at 12:23 AM

nak tau kena google ni..hehe

July 9, 2011 at 12:28 AM

@iz

tuh yang malas tuh.
heee :P

July 9, 2011 at 12:30 AM

pakai kuning2...hahaha

July 9, 2011 at 12:38 AM

@NA_SR

tak pasal2 kang masuk lokap.
heee :P

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal