Friday, July 8, 2011

Mimpi aneh =__=



semalam gaduh dengan dak akram lagi.
bukan sebab ape pon aku yang mengada.
disebabkan dia nak balik johor ujung minggu ni so dia nak jumpa aku petang ni before balik.
tapi tetiba malam tadi aku macam malas gila nak jumpa dia harini.






dari hari selasa dia dah cakap dengan aku nak jumpa jumaat petang tapi hari rabu aku cakap malaslah lepas tuh gaduh.
malam tadi dia buat biasa je ajak aku jumpa lagi petang ni tapi tak lama lepas tuh aku meset dia cakap tak payah la jumpa.
aku pon  tak taw apesal dengan aku ni.
dak akram cakap kepala aku keras macam batu.
degil. heh dia baru taw ke ?






mungkin aku memang bukan perempuan yang baik :(


biarlah =___=




malam tadi aku mimpi aku bergaduh dengan adik lelaki aku.
gaduh yang sangat dasyat.
aku dengan sorang member aku ditugaskan untuk tangkap adik aku tapi aku tak taw ape salah dia tapi dia macam jahat gila.


dalam mimpi tuh aku menangis-nangis pegang adik aku tapi adik aku boleh tertembak tangan aku.
sedih gila masa tuh macam sangat real.
tiba-tiba aku terjaga tengok jam dah pukul 7am.
mata aku berair.
entah hape2 je mimpi.
adik aku baik je. hmmmm


stress sangat sekarang ni





ok bai.





                                                                             
               
With Love : Syazwana Jamal :)


8 comments

July 8, 2011 at 11:45 AM

terlalu byk pikir kot..
sampai mmpi yg bukan2..
dh2 xmo gadoh..
pegi jela jmpe die..
gadoh mnje2 xpe..
hee

July 8, 2011 at 1:55 PM

takde pape lah tu. no worries :)

July 8, 2011 at 4:31 PM

mimpi mainan tidur
:-)

Racun Serangga Terbaru - Hansect

July 8, 2011 at 7:22 PM

@Cik Ezy

dia dah balik johor pon.
T_____T

July 8, 2011 at 7:22 PM

@shiema sufian

heee thanks babe.
;)

July 8, 2011 at 7:23 PM

@Hans

baiklah
:)

July 8, 2011 at 9:54 PM

knp smpai mmpi mcm tu??btl2 scary

July 8, 2011 at 11:38 PM

@ayanuts

tak tahulah
:(

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal