Monday, August 1, 2011

Perempuan Gedik vs. Lelaki cool



                                             

sabtu malam aku ajak dak akram teman aku pergi downtown. sebabnya aku nak cari jeans kaler gelap sebab sepanjang hayat susah aku nak beli jeans kaler gelap. aku kan bajet kurus tuh yang asyik je pakai jeans kaler terang like light blue or light grey. kui kui.



like sejuta kali. hahaha :P



actually aku tak pernah shopping betol2 dengan dak akram sebab aku macam menyampah nak shopping dengan lelaki. sebabnya shopping dengan lelaki adalah sangat bosan okey. kalau dia ikot aku masuk kedai dah kira okey. selalunya dia tunggu depan kedai je. boring !



light blue memang ohsem. *love.



tapi malam tuh aku saje je kene kan dia. padan muke. kah kah.


mula2 masuk satu2 kedai. aku ikot je dia dari belakang.


Dia : eh cepat lah pilih nak yang mana.

Aku : ala pilihkan lah tak reti.

Dia : eh dia yang nak pakai (sambil belek2 jeans perempuan)




lepas tuh takde yang berkenan sambung jalan lagi. aku ikot dari belakang lagi. heee :P



Dia : lah pilih lah cepat.

Aku : ala taknak lah. pilihkan lah. tak taw nak pilih yang mana. hehe.

Dia : tengok2 lah dulu. tu pergi tengok sana.

Aku : okey.




semua tak best. sambung jalan lagi.


Dia : kedai tuh macam banyak je. ha ni gelap ni pon gelap sana pon ada jeans gelap. pakai size ape ?

Aku : size 2* (malu2 nak cakap kunun)

Dia : sambil cari2 seluar size 2*. nak pergi try dulu.

Aku : teman lah pergi sana. (sambil buat muka mintak penampar nambelas kali :P)




last2 dapat gak rembat jeans gelap dua helai yang dipilih oleh dak akram.
bukan senang nak buli dia camni oi.
hahaha (gelak jahat)



tapi lepas tuh.
kene teman dia main snuker dengan kawan2 dia   =______=

walaupon aku satu2 nya perempuan dalam pusat snuker tuh tapi aku wat cool je (padahal dalam hati malu doh)
rasa macam orang cakap *ek eleh pompan ni laki nak pegi men snuker dengan member pon nak ikot. gila queen control. (jeles letteww)


macam aku selalu cakap kat orang. kah kah !

eleh bukan aku yang nak ikot pon. kui kui :P


tapi tak kisah lah sebab dia pon selalu je teman aku lepak dengan kengkawan aku kan. kira fair and lovely lah kan. wah gitteww. menyampah.. haha :P






Tazkirah 1 Ramadhan :

Diantara maksud dan tujuan disyariatkannya puasa adalah latihan menahan nafsu amarah (suka marah). Orang yang mampu menahan marah lebih baik dan lebih sempurna daripada orang yang suka marah (pemarah). Dan itulah yang disebut orang kuat.













ok bai.

                                                         
With Love : Syazwana Jamal :)


14 comments

August 1, 2011 at 12:15 PM

cantik kan jenis jeans mcm tu>>cutting dia cantik...salam ramadhan

August 1, 2011 at 1:49 PM

@merahitujambu

cantk cantik.
hehehe :)

selamat berpose gak
:D

August 1, 2011 at 4:30 PM

ohh baru taw yang klo pakai jean cerah tu maksudnye perasan kurus. hahaha.

August 1, 2011 at 5:02 PM

@bunbun

hahaha yelah org gemuk kene pakai jeans gelap barulah nampak kurus. kalau pakai cerah2 nampak makin gemuk. teory saya je. hahaaha :P

August 1, 2011 at 8:30 PM

bosan kan kalau jejalan dengan encik boyfie, dia akan tunggu depan kedai??? grrrr... selalu dah macam tu...

August 1, 2011 at 9:13 PM

laki mmg camtu..
haha..tp dak iwan laen tau.. die suke ikot je kite sopink..
huhuu..

August 2, 2011 at 10:00 AM

@Liyana Aziz

memang buhsan rasa nak ketuk2 je kepala dia. hahaha :P

August 2, 2011 at 10:01 AM

@Ezy Chiaki

wah best nya !!!
jeles. huhu
:P

August 2, 2011 at 1:14 PM

jumpa tak jeans saiz 2* tu??hehe

aahh betul tu..kalo shopping, paling ngam keluar nagn member perempuan, haaa mcm2 idea dorg bagi nk beli itu ini

August 3, 2011 at 4:14 PM

@[sutera kasih]

tak jumpa.
rupanya saiz 3* yang muat.
kui kui :P

maya
January 31, 2012 at 12:51 AM

i like jeans light bluee. tp susah nak cari. slalunye awk beli kt mn? if u dun mind sharing :)

January 31, 2012 at 2:47 PM

@maya
saya selalu beli dekat radioactive.
boleh tahan murah.
banyak light jeans dekat situ :)

maya
January 31, 2012 at 6:33 PM

thank u for the info ;) tgh tercari2 :(

February 1, 2012 at 8:03 AM

@maya
ur welcome dear.
kat radioactive cutting die pon okey.
cantik.
i memang banyak beli seluar kat radioactive. tahan lama. so far mmg berpuas hati :)

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal