Friday, April 13, 2012

Pulih.



                     
Okey blog dah kembali seperti semula.
dalam banyak2 komen (banyak lah sangat kan) Kak Tina je bagi komen yang diharapkan.
Kak Tina cakap susah nak baca blog aku. serabut.
tapi dia baca jugak.
terharu gila !
kalau aku masuk blog orang lain serabut dah lama aku cabut.
keh keh keh.


ada yang komen biasa la tuh. normal la tuh.
NO !
its not normal.
sangat serabut.
naseb baik aku dah dapat kesan masalah dia.
Syazwana memang bijak. *wink*
so now dah kembali seperti diharapkan.
and sory lah bertukar kembali ke PINK.
well i is like pink.
hewhewhew.



I is feeling2 Korea. Namun ke-jawa-an tatappp tak dapat disembunyikan. lagi2 tang hidung yang tak berapa nak mancung itu. hewhew.



pagi tadi aku bangun lambat sebab masuk keje lambat sebab teman Humaira pergi Pejabat Pos dulu.
selalunya pukul 6 lebih aku akan kejut Akram pergi keje.
oh btw aku pelik jugak kenapa dalam 2 minggu ni aku call Akram sekali je dia dah bangun.
kalau before ni sampai bergaduh nak kejutkan dia bangun pergi keje.
tapi daripada last week aku call paling banyak pon dua tiga kali je.
dah bangun.



so pagi tadi aku bangun pukul 730 masuk mesej daripada Akram "tak kejutkan pon"
anyonyonyo comel lettew bagi mesej camtuh.
Akram ni kadang2 perangai dia comel jugak.
cuma kadang2 je menyakitkan hati sampai macam nak tumbuk je.
tapi niat dalam hati je lah.
kalau dah jumpa depan2 tangan nak genggam penumbuk pon segan2 je. hahaha !



lagi satu Akram ni dia sebenarnya manja je tapiii depan orang nak tunjuk jugak dia macho.
ptuihhhhhhh.
kadang2 aku selalu je gedik2 kat fb die tapi dia memang takkan layan punya.
contoh masa aku pergi Cambodia dulu aku tulis I Miss You kat wall fb dia.
tapi harammmm nak reply.
tetiba tengok dapat mesej kat henpon.
malu lettew orang cakap dia jiwang.
kahh kahh !



mungkin betul kata ZackZukhairi "Lelaki ni macho depan kengkawan die je. bile dengan makwe, die punya manja sampai pijak semut pun, semut kata "tolong la pijak lagi. tolong lah!""




tapi aku rasa Akram kalau pijak semut kompem.

harapan untuk semut tu hidup 0.00000000000000000000000001%.
hahahahaha !





okbai.


                                   
With Love : Syazwana Jamal :)


12 comments

April 13, 2012 at 4:50 PM

haaa, dh ok pun.. selama ni jenuh akak nk bc.. hikhik...

lelaki ni kenkadang hover nk mntak perhatian.. grrrrr

April 13, 2012 at 5:15 PM

he..he..standard laa tu wana..llki mmg jarang nk tnjk syg dia dpn2

April 13, 2012 at 5:17 PM

eh eh, igtkn dh sesat kat blog org lain, rupenya blog dh tkar kulit jdi pink.. sweetlaa konon? ahaha, boleh laaa...

April 13, 2012 at 6:59 PM

yg kata2 zack tu aku setuju,,kdg2 die punye manje kemain tu sampai rasa nak sepak2 bontot die! kemain manje amat!

weh weh weh ko ni amek gmbr misti pose sama (tgn kat dagu)..tukarlaaaa..hahhaaa

April 13, 2012 at 8:24 PM

laki kn ego.. mane nk tnjok mnje2 dpn kengkwn.. haha..

April 13, 2012 at 8:32 PM

untungla ade boipren :P

April 13, 2012 at 8:38 PM

laki ego terlalu tinggi

April 13, 2012 at 8:58 PM

lawa lah pink. Shiema pon minat pink (: btw, semoga berbahagia (:

April 14, 2012 at 12:44 AM

bertukar wajah lg nmpknyer.....hehe..

ada dua jenis macho depan membe2...satu macho jujur,,lg satu macho ego....

ada dua jenis manja dgn awek,, satu manja jujur, lg satu manja bermakna...

April 14, 2012 at 2:02 AM

semua orang mempunyai sikap yang berbeza..
nak try pijak semut la esok..
hheheheehe

April 14, 2012 at 11:51 AM

hahaha lwak la wana ni ckp akram pijam semut nt confirm mati..haha ;p

tp realiti lelaki mmg gtu kan..hee.malu la konon!

April 15, 2012 at 2:07 PM

ok kelakar.

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal