Thursday, May 24, 2012

Gila.



                                 
Khamis, 4.10pm.

Mesej masuk.




Akram : Baru bangun. Bangun2 je diorang bagi berita sedih. Hmm

Aku : Berita ape???

Akram : Gaji dah masuk. Hmmm

Aku : Kelakar lah??????????







Okey nak mesej Akram ayat paling manis lah ajak pergi makan sedap2 esok.
Nak makan ape ye?
Hik hik.



"Hai sayang, intan payung, gunung kinabalu, yang hensem lagi baik hati. I missssssssssss U. Balik nanti drive elok2 tau. Btw esok kite makan sedap2 jom. Hikhik"



*Pitam*



okbai.

                                             
With Love : Syazwana Jamal :)


17 comments

May 24, 2012 at 4:25 PM

yeaahhhh. sile habiskan duit bf akak degan makan yg mahal2. hak hak hak

May 24, 2012 at 4:29 PM

amboi, ayat tak menahan.haha

May 24, 2012 at 4:29 PM

nk ikottt! nk ikotttt!
*wat muke comel smbil kelip2 mata..

May 24, 2012 at 4:44 PM

@Puteri Iqa Izyan
pasti !
lalalala. hehehe

May 24, 2012 at 4:47 PM

kalau buat ayat macam tu kat Akram bukan esok je tapi seminggu berturut2 terus dia belanja wana. hihi.

May 24, 2012 at 4:47 PM

@Rozuan Ismail
harus lah ayat yang gedik sikit.
hewhewhew :P

May 24, 2012 at 4:48 PM

@Ezy Chiaki
tak boleh tak boleh.
awak kan dah jaoh sekarang. hahahaha.

May 24, 2012 at 8:26 PM

Hahaha...bila lg kannnn...tp make sure dia menabung utk future u all be2 + kids on going

May 24, 2012 at 11:52 PM

Lepas tu kalau dia tanya makan apa? Cakap dekat Akram makan angin je... Hehehe...

May 25, 2012 at 8:55 AM

haha..sje toi!

May 25, 2012 at 7:57 PM

dia dah gaji ajak ler makan tempat best2..romantik2 gitu huhuhu

May 25, 2012 at 9:39 PM

manis gile ayat....!! hehe

May 28, 2012 at 12:54 AM

gaji masuk apa lagi....hehee

May 28, 2012 at 12:54 AM

gaji masuk apa lagi....hehee

May 29, 2012 at 2:39 PM

hahahaa..gtu...

sila fkir y sedap2 plus ajak g jalan sekali laaa..ngeee ;p

May 30, 2012 at 7:16 PM

hahaha...berita sedih ye...sian

June 5, 2012 at 1:00 AM

rasa kesian kt akram....haha..

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal