Loading...

Monday, July 30, 2012

Perangai.



                               

Tengok lah perangai Akram.
Macam budak kecit.
Ni kang esok-esok kalau ade anak, anak tak ape2 bapaknye pulak yang melebih-lebih time berbuka puasa.
Eh terberangan pulak Isnin2 camni :P




okbai.


                                         
With Love : Syazwana Jamal :)


9 comments

July 30, 2012 at 11:58 AM

berangan utk ke arah kenyataan, apa slhnya kan..hihi.

July 30, 2012 at 1:11 PM

@nuyui a.k.a miss YUI
insya allah.
aminn :)

July 30, 2012 at 1:39 PM

camni pon ade..
malu kat dak tadika..
ekeke

July 30, 2012 at 1:44 PM

@Ezy Chiaki
tahu takpe.
anak sape lah tu.
wakaka

July 30, 2012 at 3:53 PM

haha...mesti dah xcited gile tgk makann depan dia yg sedap2...;p

July 30, 2012 at 5:50 PM

hehe..berangan demi masa depannn

July 30, 2012 at 5:50 PM

oh yep..akak dh emel alamat ye :))

syoknyerrr!!

July 30, 2012 at 11:17 PM

hihihi mdm bdk2!:p

xpe nt lwn dgn anak2 plak..ahaha

pss ; ira dah email tau :)

July 31, 2012 at 2:08 PM

hehehe.. macam ni pun ade ye.. takpe, tak salah pun..

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal