Loading...

Friday, October 12, 2012

Botol Lucah.



Ofis aku ni kecik je.
yelah company sub-contraktor je kan.
yang duduk dalam opis hari2 bos besar, bini bos jage HR. tu pon seminggu dua hari je masuk opis.
yang jage akaun adik ipar bos dengan anak perempuan dia.
pastu P.A bos kawan aku.
aku sorang engineer perempuan dengan sorang engineer lelaki.
company kire macam family business lah tapi bos sangat adil.
kalau anak sedare dia buat silap memang tetap kene marah.
so okey lah. takde masalah.


actually ramai lagi pekerja tapi dorang semua duduk kat site sebab project sangat banyak dan merata-rata.
kat penang lah, johor lah, melaka lah dan lain2.
ok itu introduction.
ceritanya pasal semalam.
company aku memang sediakan air untuk senang minum2.
alah nak describe pon tak tahu. so tengok gambar bawah ni okey. hihi.



boleh pilih nak air panas ke sejuk. nescaffe dengan milo pon ada sediakan. biskut je beli sendiri. haha !



so selama ni aku dok amik2 air ni aku perasan la yang botol2 semua ni tegak je.
macam gambar bawah ni.



standard lah kan botol camni. memang hari2 pon aku tengok botol ni. botol yang tegak.


sekali semalam masa nak amik air tetiba aku terperasan yang botol lain.
macam kat bawah ni.


botol ni macam ade shape. Licin pulak tu. Kahhhkahhh.



aku pon tanya lah kawan aku apesal botol ni ade shape. Selalu tegak je.
pastu aku cakap "okey ni botol female. yang tegak tu botol male"

pastu semua orang gelak.
tetiba kawan aku boleh cakap camni "tulah. botol tu ade shape. macam perempuan. dah la Encik Farzi yang angkat tadi. euwwwwww"


pastu semua orang gelak gila.
Encik Farzi tu engineer lagi sorang.
sebab dia dah umur 30 lebih kitorang panggil Encik la.
nak panggil abang macam lagi euwww kan. hahaha !



En. Farzi cakap "eeeeeeeee kotor."
HAHAHAHA!!


Naseb baik bos takde.
kalau tak dah pening kepala dengar kitorang gelak2.
hihihi.





ok dah nak sambung buat kerja.
bai.




                                                                                 


With Love : Syazwana Jamal :)


4 comments

October 12, 2012 at 3:24 PM

hahaha...botol pun ada jantina gak ke..

October 12, 2012 at 7:03 PM

menakutkn je tgok botol 2..
bhahaha

October 12, 2012 at 8:43 PM

hehehe..terlebih imaginasi tuhh

October 15, 2012 at 4:38 PM

hehe..tgh stress keje kengkadang lawak-lawak lucah camni layan juga kan sesekali

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal