Friday, November 9, 2012

Randy Pangalela vs. Pandalela Rinong





Randy Pangalela vs. Pandalela Rinong.



Hari tu masa kat kat Penang dalam kereta dengar lah satu lagu ni.
Dah habes lagu tu DJ pon cakap lah penyanyi dia Marsha dengan si Randy ni.
Lagu ape entah aku pon lupe dah.
Tapi tak kisah lah kan.
Bukan tu pon persoalannya.


Persoalannya tetiba je lepas tu Akram cakap dengan aku macam ni.
"Oh si Randy ni kan. Yang adik beradik dengan sape yang berenang tu"


Dah la niat nak tipu aku. Nak menipu pon salah.
Pandalela terjun lah bukan renang.
tapi takpe. bukan itu jugak persoalannya pon.


Persoalannya Randy dengan Pandalela adik-beradik????????????
Dia ingat aku nak percaya ke.
Aku pon gelak lah.
Aku cakap Randy orang Indonesia. Pandalela orang Sabah.
Eh ke Sarawak?


Pastu tetiba Akram cakap serius.
"Betul lah. Ayah dorang sama. Mak je lain2"


Pastu aku jeling2 si Akram ni. Dia buat muka tak bersalah je.
Aku memang geram dengan Akram ni.
Akram memang suka kenekan aku.
Sebagai seorang yang jujur dan memang senang kene tipu aku memang selalu percaya cakap dia.
Pastu nanti kene gelakkan. Memang siot !


Tapi hari tu aku cakap "Dah la tak payah nak tipu. Dah taknak percaya lagi dah"
Kata aku dengan bangganya. Hihi.


Eh tapi betulkan dorang bukan adik beradik kan?
Ke sebenarnya Akram berkata benar?



okbai.



                                          


With Love : Syazwana Jamal :)


6 comments

November 9, 2012 at 2:16 PM

semoga mereka akan berjaya menharumkan nama Malaysia di persada dunia

November 9, 2012 at 3:18 PM

diorg bkn adik badik la..
haha..

November 9, 2012 at 4:41 PM

akak la yg adik-beradik dgn randy ~ ahaks

November 16, 2012 at 3:22 PM

@Ezy Chiaki
okey noted.
hihihi

November 16, 2012 at 3:22 PM

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty
amboih.
dan-dan lah kan.
hehehehe

November 28, 2012 at 2:33 AM

Ntah.. Rasanya bukan kot..

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal