Thursday, December 20, 2012

Ibu kite cakap.....








Ibu kite cakap kalau nak carik laki mesti lah kene carik yang kuat kerja. 
Hikhik.


Okbai.







With Love : Syazwana Jamal :)


7 comments

December 21, 2012 at 12:53 AM

Untunglah orang tu.. ^_^

December 21, 2012 at 9:35 AM

hehe..btl la ibu awk ckp tu

December 21, 2012 at 9:51 AM

hikhik, kalau tak keje kuat nak bg anak bini makan pe kan.hihi

December 21, 2012 at 9:52 AM

p/s: tak salah mcm nmpak uol taip tgk tv 2 atau tv3..hahahahahah

December 21, 2012 at 10:36 AM

@Misz Mieza
hehehehe.
untung sikit jep.
:D

December 21, 2012 at 10:36 AM

@Syazana Zainn
ceh uolls ni perasan je tau.
hikhik

December 21, 2012 at 12:47 PM

wahh..kalau rajin kerja, nmpkny macam dah dekat ni..eh eh..haha

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal