Monday, December 3, 2012

Matured.



                   
Semalam.


Aku : Tau tak kakak **** kan dia macam tak matured sangat tau. Dah la kurus gila pastu pregnant pastu tak nak makan. Memang la muntah2 tapi kene lah makan kan. Kesian baby. Tapi dia tu memang macam tak matured sangat la. **** pon cakap camtu. huhu


Akram : Eleh dia tu lapar pon nak nanges. Matured ke? *gelak macam syaiton*


Fine ! -_____________________________-



okbai.



 

                           


With Love : Syazwana Jamal :)


10 comments

December 3, 2012 at 5:45 PM

amek kene sebijik..
bhahahahaahhaha

December 3, 2012 at 7:08 PM

Chomel la korang dua ni.. Asik pekena sesama sendiri je.. Hikhik! ^_^

December 3, 2012 at 8:32 PM

hahaa...akram bab mengena balik laju je dia ye...

December 4, 2012 at 8:56 AM

kena balik..hehehe

December 4, 2012 at 11:52 AM

halamakkk..kena balik la pulak..hehehe

December 4, 2012 at 2:41 PM

tu dia akram.....buat counterattack..haha...

matured byk makna,,,dan banyak pendapat yg berbeza-beza..

December 4, 2012 at 5:05 PM

@Ezy Chiaki
dah naseb.
kehkeh :P

December 4, 2012 at 5:07 PM

@Misz Mieza
kite je comel akram tak.
hahahaha !

December 4, 2012 at 5:08 PM

@Aishah Jahirah
die memang. rasa macam nak gigit je. hahahaha

December 6, 2012 at 1:32 PM

hik3. dah dapat paku buah keras dari akram :)

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal