Loading...

Monday, December 17, 2012

Perempuan suka lelaki gemuk atau kurus?







Hari tu Akram wassap aku gambar kat atas ni.
Padehal time tu die tanya aku dah update fb android baru ke belum.
Tetibe masuk gambar ni.
Takde kene mengene langsung.


Pastu terus cakap benda tu macam bagus.
Tapi tak tau betul ke tak. Then die rasa macam nak try.
Harga dalam 100 lebih.


Aku tanya dia nak makan ke?
Akram cakap "Haah. Saje nak try. Tak boleh ke?"

Pastu aku cakap jangan kurus2 sangat. Aku tak suke.
Aku cakap sekarang okey je.
Nanti kurus2 sangat tak best. Kahh kahh !


Pastu Akram cakap "Tak gemuk sangat ke sekarang ni?"

HAHAHAHHAHAHA !

Akhirnya dia mengaku jugak dia tu gemuk.
Hehehe.


Dia cakap rasa macam gemuk.
Macam berat nak main bola.
AHAHA!


Tu lah selalu panggil aku montel.
Tak sedar diri. :P


Tapi aku cakap kuruskan perut je.
Sebab perut die tu mengalahkan perempuan.
Berlipat-lipat.
*Mati lah kalau dia baca ni*


Aku cakap kalau nak kurus sikit je.
Taknak banyak2. Tak suke. Hihi.

Aku memang la selalu panggil dia gemok.
Tapi sebenarnya aku tak kisah pon dia berisi sekarang.
Dan aku memang tak suke lelaki kurus kering gila.
Euwwww tak selera. EH?
Hihi.


Tapi tu aku lah.
Perempuan lain aku tak tau lah taste camne kan.



Akram tengah dan paling depan. 10 tahun yang lepas.
Kurus gila kan? Sebab tu aku tak pandang. Kahhkahh. ok tak kelakar.



Akram selepas 10 tahun. Me loike. Wiwiwiwiwiwiwiwi *gatai*



Takpe kurus ke gemuk ke sayang tetap sayang.
Ayat cliche gile kan.
HAHAHHA !
nak pitam baca.


Pastu hari tu tengok cerita Istanbul Aku Datang tetibe terus cakap "Nak kurus macam Beto lah"
Ceh dan2 kan mentang2 aku suka Beto.
Tergugat lettew.
Kekekekke.


okbai.


                                                   


With Love : Syazwana Jamal :)


10 comments

December 17, 2012 at 3:49 PM

hehe..akak setuju.. kurus ke gemuk, klu dh sayang mmg xksh dh tu..

December 17, 2012 at 4:01 PM

weh,lawa wallpaper!!!!!love love gituuuu...kaler turqois plak tuuuu....aku sukaaaaaaaa!!!!!nak jugakkkkkkk......hehe...

December 17, 2012 at 4:13 PM

kalau dah sayang dgn cinta tu dah tak heran kan.haha

biaq p la pe org kata.haha

:D

December 17, 2012 at 4:25 PM

@MizzTina
hehehe.
kan kan. :)

December 17, 2012 at 4:27 PM

@Taty Hasbi
gile eh?
wakakakakakakakaka !!
ko suke turqoise?
tahun depan nak beli baju raye kaler turqoise.
cewah tetibe nak cakap pasal raye kan. haha !

amik ah wallpaper tu kalau boleh :P

jap2. nanti aku share link kalau aku rajen. hehe

December 17, 2012 at 4:27 PM

@Syazana Zainn
ye tepat sekali.
hehehe :)

December 17, 2012 at 5:31 PM

girl suka pelok teddy bear montel ke teddy bear keding?hehe

December 19, 2012 at 11:30 AM

me too!
xsuke lelaki kurus... naseb hubby xkurus. tp lepas kawen perut makin kedepan~ aiyoo

December 19, 2012 at 12:14 PM

gemuk la best..tanda senang hati..sy ni dari dulu tak berjaya2 nak gemuk..cisss.

Anonymous
January 4, 2013 at 9:41 AM

Perempuan akan sukakan lelaki gemuk bile dye dkecewakan oleh laki hensem n kurus,..lau ✗ smpai mati pum xtrima..hahaha

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal