Loading...

Friday, January 4, 2013

Perempuan akan suka lelaki gemuk bila .......




Daripada Entry SINI


Amacam???

Betul ke?

HAHAHAHHA !

Ni yang komen ni macam lelaki gemuk yang nak tekel perempuan tak dapat2 ke camne?

Ke perempuan yang bercakap berdasarkan pengalaman?

Tak baik tau statement "sampai mati pon xterima lelaki gemuk"

Lelaki gemuk suwitt ape.


Okey kalau daripada pengalaman aku lah aku memang tak setuju.
Sebabnya setakat ni sorang je x boipren aku yang kurus.
Yang lain semua gemuk.
Cewahhh ayat macam playgirl gile banyak boipren dulu kan.
Wakakaka.
Macam lah muke ko tahap2 Lisa Surihani. Pirahhh.

Okey fine.

Tapi seriously boipren aku dulu2 ada yang lagi gemuk dari Akram tapi aku rilek je.
First boipren kurus kering (I tau U baca so sila lah gemuk sikit ye) kekekkeke.
Tapi sebab kitorang bercinta jarak jauh maka nya aku telah mencurangkan diri.
Tapi hikmah nya dia dah dapat awek comel sekarang.
Jadi sila lah berterima kasih dengan haku. Mihmihmih :D


Aku clash dengan dia sebab aku yang gatal pegi carik lelaki lain.
Lelaki yang lagi gemuk dari Akram pulak tu.
So takde istilah aku dikecewakan oleh lelaki kurus and kecewa and terus tak pandang lelaki kurus.
Tapi itu pengalaman aku lah.
Sebab aku takde lah pandang lelaki pada rupa sangat. AKu pandang wallet dia.
HAHAHHAHAHAHA !


Lepas tu aku pulak yang dikecewakan oleh lelaki gemuk itu (Karma sangat padan muke aku. HAHA !).
AKu takde la pulak anti lelaki gemuk sampai nak carik boipren kurus.
BF aku lepas tu gemuk jugak.


Memang kalau pergi sopink mall dengan kawan2 tu memang sah la kejenye nak usha mamat hensem je.
Tapi kalau nak carik teman hidup ni aku pandang hati dia.
Sebab tu aku pilih Akram.
CEwahhhhhhhhhhh nak muntah baca. Kahhkahh !


Lagi satu aku sebenarnya tak minat sangat lelaki jambu patern2 macam Dafi tu.
Aku rasa dorang tak gagah.
AKu rasa lah.
Sebab kalau tengok muka lelaki jambu2 ni alahai rasa tak yakin pulak nak suruh dorang jaga aku.
Silap2 aku yang jaga dorang.


Tapi kan sebenarnya kalau aku tulis lelaki gemuk ni takde lah aku maksud gemuk gedempol tu.
Maksud aku, aku suka lelaki yang berisi.
Kalau gemuk yang tahap obesiti tu aku pon takut nak dekat.
Takut nanti terpaksa berebut makan dengan dia.
Sentap lah aku hari2.


Tak pasal2 clash sebab berebut makanan.
Ape kes?


Akhir kata carik lah pasangan yang serasi.
Sekian tazkirah hari Jumaat berlintas langsung dari depan PC opis yang lembab tahap cipan ni nak je aku campak dari tingkat 13 ni.


okbai.



                                       


With Love : Syazwana Jamal :)


10 comments

January 4, 2013 at 2:25 PM

ye ke?

January 4, 2013 at 3:41 PM

lelaki y berisi pilihan ku..ahha ex aku pun berisi..
smpai la laki ai..pun berisi.. yang penting laki ai lagi ensem dr my ex..ahahah

January 4, 2013 at 4:27 PM

heheh my tunang seorang yg buncit.. kadang2 suruh dia diet juga takut berpenyakit.. ahakx...

Anonymous
January 4, 2013 at 6:22 PM

Haha...takut berebut mknn ye...tp jgn risau...org mcm ni akan bg ko peluang mkn byk...hahaha...ta caye...ko try la dulu

January 4, 2013 at 9:36 PM

yeke ni? hahaha

January 5, 2013 at 12:06 AM

xkisah la gemok ke kurus ke yg pnting hati..
teheee


wana kawen ngn akram 2013..

kbye..

January 7, 2013 at 9:48 AM

bf akak kurus..tp akak sayang beliau.. muahahaha

January 7, 2013 at 1:44 PM

hahahaha tengah hari buat org gelak2 baca entry dia.

p/s: gemok kurus tu subjektif :D

x itew yg dolu pun kurus kediking, clash sebab takde persefahaman (bajet retisss..haha)

tunang sekarang dulu kurus, tp tunang dgn itew jadi mok2 sbb kitorang suke pi makan2.haha

see contrass die.
tak semestinya dikecewakan je -_-

cik anon tu jelus letewww :p

January 7, 2013 at 3:56 PM

kurus tak syok laa.. takut tak boleh jaga kita pulak.. yang berisi ok, rasa selamat sikit hihihi..

January 13, 2016 at 10:04 PM

Sayanglah kami orang gemok2 seadanya :( hueheueeheuhueh Anyway, jemput ke blog saya untuk info2 kekal cantik dan slim.

>>>Kurus sihat Semula Jadi!<<<

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal