Thursday, January 17, 2013

Servis edit blog dan header.






Hari ni Akram balik.
Yeay !
Pejam celik pejam celik tetiba dah hari Khamis.
Rasa macam sekejap pulak.
Ceaaaa sekejap konon padehal hari2 mesej Akram suruh balik cepat.
Tak peduli lah bil naik ke ape ke.


Akram cakap same je kalau dia tak pergi Bandung pon.
Weekend baru jumpa jugak.
Tapi aku cakap rasa lain.
KL dengan Nilai dekat.
KL dengan Bandung jauh.
Cewah padehal sebenarnya jeles Akram beronok-ronok kat sana. Kuikui.


Tapi tadi Akram mesej cakap jalan nak pergi Jakarta banjir.
Bandung ke Jakarta dah la jauh dekat 3 jam lebih.
Jem lagi. Banjir pulak.
Harap2 sempat la naik flight. Flight dia pukul 7pm waktu Malaysia. 6pm waktu Indonesia.


Hmmmm kalau die tak jadi balik harini tau lah ape naseb dia.
Wakakakaka.







Harini berjaya edit satu blog customer.
Aku tanya akak ni macam mana dia jumpa blog aku.
Dia cakap dia google cara nak buat header and blog aku yang paling atas.
Dia bukak tetibe ada servis edit blog so dia terus email.
Tapi bila aku google apehal tak jumpe pon blog aku?
Konpius di situ.


Kerja dengan Kak Haidar ni senang sebab dia baru lagi nak berblogging.
So dia cakap dia nak tema purple.
Yang lain2 ikot suka aku lah nak buat camne.
Siap lagi cakap aku ni cepat sangat siapkan blog dia. Very the effective gittew.
Well buat benda yang kita minat kan.
Memang cepat je lah siapnya.
Cuba suruh aku buat homework Kimia.
Memang sampai kene denda diri atas kerusi pon belum tentu siapnya.
Sebab tu SPM dapat A2 lepas tu dapat jelingan maut daripada Cikgu lagi lepas amik result sebab satu kelas aku tu hampir semua pon dapat A1. Wakakakaka.





Blog atas ni pulak aku tak ingat aku edit bila.
Dia suka tema pink.
Cuma header tu header lama dia, aku tak edit.
Aku edit template saje.



Okey sapa2 yang nak edit blog atau tempah header boleh email aku at syazwanajamal@hotmail.com


Setakat hari ni belum ada lagi customer yang complain.
Semua memuji-muji hasil kerja aku.
Wakakaka *pitam*

Sebelum korang muntah baik aku mengundur diri dulu.


okbai.


                                 


With Love : Syazwana Jamal :)


7 comments

January 17, 2013 at 2:19 PM

dik, editkan header akak.. akak xnk buh muka akak.. nk buh muka naga boleh x?? pelisssss

January 17, 2013 at 2:23 PM

@MizzTina
asal nak letak muke naga pulak?
hahahahah!

January 17, 2013 at 4:05 PM

ok, dua2 comel blognya..

amboi, tak sbr la tu kan..haha

January 17, 2013 at 8:25 PM

tgu ole2 dr jakarta ye....eheh..lawa header,akak tak reti wat header lawa.

January 19, 2013 at 3:02 AM

Wana guna template ap ekk ? Boleh tanya tak, macamana nak buat border melengkung macam tu kat luar blog ? Mieza dah try buat tapi dia termasuk sekali ngan header arr.. Stress mak noks.. Pastu macamana nak buat sidebar tu macam Blog Kak Haidar tu ? Tulun2..

January 19, 2013 at 11:02 AM

wahh. blog sy ad dlm entry ni! *terharu* hee

btw, hasil tgn tuan blog ni mmg puas hati pon. :)

January 22, 2013 at 4:07 PM

salam hehe drop by here. errr, kalau nak tempah edit header ada fee pape ke? :D

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal