Loading...

Wednesday, February 20, 2013

Kurussssssssssss lah sangat.




Disebabkan korang cakap aku dengan Akram asyik pergi makan je kan ni aku nak gebang2 sikit kat korang yang aku dah kurus sikit.
Wakakakakakaka.







Percaya tak? Percaya tak?
HAHAHAHHA!

Actually aku memang rasa macam aku dah kurus sikit.
Tapi every time aku tanya Akram mesti dia jawab "Entah. Sama je"
Tu yang aku malas tu. Dengki.


Masa aku balik rumah hari tu aku tanya mak aku.
Mak aku cakap memang nampak aku dah kurus sikit.
Hehehehehe.


Masa aku pergi Pesta Futsal Alumni sekolah aku minggu lepas aku pegi bantai tanya budak laki batch aku "Weh aku dah kurus sikit tak?"
Wakakakakkaa.
Selamberr kan.

Dan jawapan yang diterima cukup memberansangkan "Aah la ko dah kurus sikit"
Yesssss.


Yang dalam kotak atas merah tu senior aku kat sekolah.
Tapi datang futsal ari tu nampak aku tak tegur.
Aku ni kan pemalu memang tak lah nak tegur orang. Kahhkahh.
Dengan kawan2 Akram lagi semua macam jadi wartawan interview aku bila nak kawen.
Bila kenal?
Macam mana boleh kenal?
Bla bla bla.


Sebab Akram kan senior aku.
Kitorang bukan lah jenis tayang2 kasih sayang kat pesbuk pon. Gambar profile tu pon aku baru tukar gambar dengan Akram sebab Akram jeles aku beronok-ronok sangat time futsal. Kekekeke

Tu yang tetibe bila aku datang Futsal dengan Akram ape lagi segala macam soalan lah keluar.
Paling tak boleh bla soalan "Dia ada cakap Aku mencintaimu tak?"
Wakakakakkakaka !


"Dia ada cakap tak bila dia nak sunting"
Pastu lagi sorang mencelah "Weh Arep tak payah lah nak Bahasa Melayu sangat sunting"
Aduhaiiiiiiii lawak gila dorang ni.



Paling best bila bestfriend aku sampai. Bestfriend yang dah lameeeeeee gile tak jumpe sebab masing2 sibuk uruskan boipren masing2. Wakakaka.
Jumpe2 bukan nak cakap rindu aku.
Terus cakap "Weh Wana kurusssssssssssssssssssssssssss sehhhhhhhhhhh"
Hehehehehhe. BAru kau tau kan Ajak.


Terus pegang2 lengan aku "Kurus seh lengan"
"Muka pon dah kurus sikit"

Eh ape aku gemuk sangat ke dulu?
HAHA !



Bila aku cakap dengan Akram yang semua orang cakap aku dah kurus sikit dia jawab "Yelah dah tiap2 minggu jumpa memang lah nampak macam takde beza"


Okey fine.


bai.








With Love : Syazwana Jamal :)


8 comments

February 20, 2013 at 2:23 PM

bila awk gemuk?

February 20, 2013 at 2:28 PM

aish malulah itewww... awok PS pesbuk sayewwww..hahaha


buat ape uols sampai kurus ni?hihi

February 20, 2013 at 3:11 PM

huhu, comel pew gemok..huhu, buat sikit gambar sebelum dan selepas , ala-ala tesmoni tuh..huhu

February 20, 2013 at 4:54 PM

akk pon teringin nk pakai sua tu.tp harapan lah.bdn mcm tong/

February 20, 2013 at 5:17 PM

hehehe.. akram tu jeles la tu.. maybe bg pndangan mata dia, gemuk ke kurus ke tetap syazwana yang sama di mata dia.. kasih syg dia tak pernah luntur.. cewahhhh hehee

February 20, 2013 at 5:49 PM

ok la 2.. gemok byk.. kurus sikit..

kehkehkeh..

February 22, 2013 at 8:55 PM

hahaha....betul betul...sakit ati je dengar jawapan dia yang tak sama dengan perasaan kite...=p

February 26, 2013 at 3:08 AM

betul kata akram tu..dh hari2 jumpe, mne la dia nk nmpk besa..hihihi...tp kamu mmg kurus la..adeh

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal