Tuesday, January 11, 2011

akak takut dengan saya ke?



pagi tadi boleh pulak aku lupa yang aku ada discussion dengan group member aku.
Naseb baek my group leader mesej aku.
Kalau tak memang aku tido je lah.
Kate tade kelas kan.
Haruslah tido.
Walaupon sayang thesis aku tak siap2.
T___T


Semalam berapi-api aku cakap nak pagi2 selasa dah terpacak depan ofis sebab nak jumpa akak yang membuatkan barang thesis aku sampai lambat.
Tapi haram lah sebab dah bangun lambat.
So aku decide nak jumpa akak department aku petang tuh after class.


Aku masuk ofis ada sorang akak yang selalu layan student.
Aku tak taw nama dia.
Sebab tak penting.kikiki


Terus aku cakap ‘kak E ada?’
Then dia panggil kak E.
Kak E tengok aku jek terus cakap
‘akak dah hantar dah P.o. semua akak dah settle kan’
Eh aku tak cakap pape lagi pon (aku cakap dalam hati)
xD


pastuh akak tuh sambung
‘dah boleh call supplier hantar barang’
Aku pon tak cakap banyak lah.
‘time kasih ye kak’
Pastuh bla.


Gempak siot akak tuh dah cam muka aku.
Tak payah tanya dah taw aku nak cakap ape.
Bagus bagus.
Reti pon buat keje cepat2.


Lain kali jangan tangguh2 ye kak buat keje tuh.
Kan dah kene serang dengan saya hari-hari.
Hari-hari kot aku pergi department tanya barang aku.
Biar department rimas dengan aku.
xD





c

2 comments:

What says U?