Friday, February 17, 2012

Cute Girl in The House

                                 
Sorrylah semalam teremosi sikit.
aku rasa entry aku dah habes sedih dah.
tapi ramai pulak yang cakap sweet.
siap ada yang confuse aku bahagia ke sedih.
nampak sangat takde bakat nak tulis novel sedih. hahahahaha !



tapi takpe.
everything is under control :)


disebabkan semalam aku bersedih dan bermurung maka kakak aku yang berada di kejauhan telah mengupload sesuatu untuk menceriakan hidup aku.
kakak aku tak boleh tengok adik2 die sedih.
ada je modal die nanti.












with caption "jangan lah sedih aa. tengok gusi adik ni"




and yes.

Yaya ! I mish U so Much much much much !!









aku taw korang nak cakap macam nak gigit je pipi dia kan?
nanti kalau aku jumpa dia aku tolong gigitkan.
hahahaha !

okbai.


                                           

16 comments:

  1. he..he..memg iyeww...comel sgt..pipi dah laa bam bam...geram!!!!!

    ReplyDelete
  2. @ayanuts
    geram kan.
    kalau depan mata memang dah kene dah.
    hehehe

    ReplyDelete
  3. he..he..pipi dia bam bam mcm awk..tp coml..tgh cuti lg wana..mggu dpn br mula sem..awk g tdo sok nk keje...

    ReplyDelete
  4. @ayanuts
    aiseh cemana lah boleh lupe tengah cuti sem ni. kekekeke.
    patot lah tido lambat. hihi

    ReplyDelete
  5. ala cutenya...xde gigi lg...hihih

    ReplyDelete
  6. sgt comel!

    hee..alolo jgn sedih ea..heee

    ReplyDelete
  7. nk geget dagu dia!
    haha
    comelnyee..
    senyum smpai nmpk gusi.. ekeke

    ReplyDelete

What says U?