Thursday, February 16, 2012

Jodoh pertemuan semua kerja Allah.

             




kite nampak sweet bersama kan.
tapi manis itu tak cukup menjamin untuk kita bersama.






bak kata Zack Zukhairi "sometimes saya harap sangat saya boleh google apa yang awak rasa"
tapi saya tak boleh :')








Macam Zack kata lagi "sayang saya kat awak sama macam menara KLCC tu. Kiri kanan sentiasa teguh bersama. Tak kira hujan, panas, ribut dan petir."




saya undur diri bukan sebab saya tak sayang awak.
cuma saya nak bagi ruang pada awak untuk rindukan saya macam mana saya rindukan awak.
bagi ruang pada awak untuk hargai kehadiran saya dalam hidup awak.



tiga tahun saya susah senang dengan awak.

tapi .....


sekuat mana saya setia,
sehebat mana saya merancang,
selama mana saya menunggu,
sekeras mana saya bersabar,
sejujur mana saya terima awak,


Jika takdir ALLAH menentukan yang saya akan bukan dengan awak,
Saya takkan bersama dengan awak.
Jika Allah telah menulis jodoh saya dengan awak,
Saya  tetap akan bersama awak :)




                                      

11 comments:

  1. wiwit :)

    smoger korang hepi ever after :)

    p/s: ni mesti terkenan sbb baca lirik lagu kat wall schaze smlm..ehehe

    ReplyDelete
  2. "sekuat mana saya setia,
    sehebat mana saya merancang,
    selama mana saya menunggu,
    sekeras mana saya bersabar,
    sejujur mana saya terima awak,


    Jika takdir ALLAH menentukan yang saya akan bukan dengan awak,
    Saya takkan bersama dengan awak.
    Jika Allah telah menulis jodoh saya dengan awak,
    Saya tetap akan bersama awak :)"


    ss suka ayat2 ni :')

    ReplyDelete
  3. alolo..so suwitttt :)


    insya-allah. akak doakan kasih sayang awak dgn akram membawa ke jinjang pelamin

    ReplyDelete
  4. eh korang dah break ke pe?? sedih pulak aku baca
    kalau bole google dah buat kan beb!

    ReplyDelete
  5. he..he...ske ayt tu...sedey pn ada terharu pn ada bl bc

    ReplyDelete
  6. kenapa ni? mcm sedih, mcm bahagia...

    whatever it is, insyaAllah, kalau dah tertulis jodoh antara kamu, x kemana... okay?

    ReplyDelete
  7. sbr ea wana...

    mmg ada psg surutnya phubungan ni..

    org xtau sbb kita tunjuk kita happy kan?

    be strong..hee..kdg2 ira rs apa y wana rs..:)

    lelaki sukar dijangkakan..

    ReplyDelete
  8. hai, remember whatever happens, happens for a reason.

    kalau ada jodoh, ada lah kan.
    apa2 pon, moga dijodohkan, amin (:

    ReplyDelete

What says U?