Thursday, February 9, 2012

Period


Nak hapdet pasal Cambodia part 3 malas.
nak hapdet pasal Ikan bakar parameswara Umbai malas.
nak hapdet pasal ada orang tuh agaknya sentap dengan aku sampai kawen pon tak habaq pon malas.
haih period bulan ni betol2 lah mood swing.
dah la senggugut sikit punya taknak kesian kat aku.



tapi kan aku agak pelik lah.
sebab dulu masa zaman2 aku sekolah dulu tak pernah walau sekali aku kene period pain.
memang kalau ada kawan2 yang menangis sebab senggugut aku tengok dengan muka takde perasaan je lah sebab tak pernah kene. so tataw sakit tuh macam mana.



dan tiba2 masuk matrik je start kene.
ingat lagi first time aku kene period pain sampai nak pitam.
masa jalan balik kelas roomate aku dah sound muka aku nampak pucat.
jalan pon dah macam orang baru balik Club.
sampai bilik baammmmmmmm pengsan atas katil.
sakit nya jangan cakap.
first time menangis sebab period.



start daripada tuh terus aku kene period pain ni.
tapi ikot keadaan jugak lah.
kalau masa nak period tuh aku tengah berjalan-jalan ke shopping2 ke tak sakit.
tapi kalau period time aku bersenang lenang je mulalah sakit dia mencanak-canak.
dah macam nak beranak gayanya.




tadi aku buat medical checkup.
nak jimat punya pasal sanggup buat kat hospital. walaupon kene tunggu daripada pukul 10am sampai 4.30 pm.
sebab Akram kerja malam so dia lah yang kene hantar aku.
period pulak hari ni.
menangis-nangis aku dalam kereta.
sampai setiap kali nak masuk bilik hospital kene masuk toilet dulu cuci muka.
hampeh betol.



jatuh saham I.
nasib baik timbang tadi dah turun 2 kilo.
hahahahahahaha.

okbai.



                               

19 comments:

  1. Selalu kalau Pms mmg takleh buat krja langsung. terbaring je satu ari huhu!

    ReplyDelete
  2. uit, period pain ke? heheheheheh...

    dulu2 yana x pernah kena period pain, tapi masa first sem dah mula.. alhamdulillah, sekarang dah kurang...

    get well soon, jangan nak mood swing sangat... kikiki

    ReplyDelete
  3. period pain memang menyeksakan. sabar je la. hehe

    ReplyDelete
  4. piyed pain mmg sakit sangat kan. time tuh rase nak nangis n marah je. hee.

    ReplyDelete
  5. pasal period pain yg kite ingat. kite kena time nak amek paper add math SPM. lepas minum teh panas terus elok~

    ReplyDelete
  6. tak penah kene peod pain setakat nih,


    fuh selamat :p

    ReplyDelete
  7. wana jgn mrh tau kalo sy ckp..awk dah makin chubby skang...ni msti seng hati sgt dgn akramkn..he..he..jgn maarah ek :) no need to worry..still cute lg

    ReplyDelete
  8. tgok gmbr tros speechless nk komen ape.. heeee

    ReplyDelete
  9. @dhiera
    kalau kat rumah mak saya selalu buatkan susu panas. hehe

    ReplyDelete
  10. @ayanuts
    alahhhhhhh yeke?
    sob sob.

    naseb baik ada cakap still comel.
    hahahahaha

    ReplyDelete
  11. baru kena semalam , .terhuyung-hayang nak pergi tandas sekolah , .tak pernah2 kena macam 2 sekali

    ReplyDelete

What says U?