Wednesday, February 8, 2012

Sesungguhnya Sabar itu Separuh Daripada Iman.

                         
Aku sarankan sapa2 yang puasa sunat hari ni tak payah la baca entry ni.
takut2 kang kurang pahala pose.
aku taknak bertanggung jawab.








degil jugak?
nak hambikkkkkkkkkkkkkkkkk.



setakat kek pisang je apedehal? tak terliur pon.
okey kite up lagi tengok camne ?

















alahai roti cenonet je.
bagi lah yang gojes2 sikit.














                              


okey yang ni aku memang tak tahan. dah la peveret aku coklat. nampak sangat moisture dan gebu pulak tuh. cissssssss.


apa?? muffin je? tak terliur pon?
okey fine hambikkkkkkkk ni.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


PIZZAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!




hari tuh awal tahun kakak aku kepoci kat aku yang dia dah beli oven baru.
sekali malam tadi dia up semua gambar ni semata-mata nak tayang kat aku.
bertuah nya ada kakak macam ni kan.


yang roti cenonet2 tuh aku ingat dia beli sejuk beku ke then masuk oven siap.
rupanya dia gentel sendiri.
wah kakak aku. dah boleh bukak bakery dah ni.
mentang jadi suri rumah sepenuh masa semua resepi dia nak cuba.


patot lah laki kau gemok kak.

hahahahahahahaha !

okbai.


                                             

34 comments:

  1. tishh..tishh..tishh.. *pengaliran air liur keluar dr molot... ngaaaa

    ReplyDelete
  2. Haaaa akak u dah pandai gentel roti. U bila lagi? Haha :p

    ReplyDelete
  3. hahahaha.... sodap eyh.. kakak tak kirim kan ke rumah ke? post kat FB jew? huhu

    ReplyDelete
  4. hehe kecik atau besar, terliur gak tgk..hehe nampak sedap pizza tu :D

    ReplyDelete
  5. wahhh ira igt wana y mskkkk..!

    tertipuuu..heeee ;p

    ReplyDelete
  6. @Lady Shana Sweet
    die kate kalau nak datang lah sane.
    dah la jauh.
    siot je
    huhuhu

    ReplyDelete
  7. @Juliet_iRa~"
    rumah sewa saya takde oven.
    wuwuuuuuu T__T

    ReplyDelete
  8. jahat lah wana ni. wuwuuwuwuwu

    ReplyDelete
  9. sama macam ibu schaze gak la.

    die suke bake cake segala jenis kuih die nak try

    skrg ibu dah pandai bukak blog mat gebu cari resepi..hihi

    ReplyDelete
  10. eh klu aku terliur kek pisang lagi la dari pizza haha

    ReplyDelete
  11. tak terliur sgt sbb baru mkn pizza hut semalam. hehehe

    ReplyDelete
  12. sy teruja dgn gambar pertama..pasti lembut kan huhuhh

    ReplyDelete
  13. huhh. terliur dah ni.. nak jugakk. hehe. :)

    ReplyDelete
  14. wah...sedapnye...tbe2 rasa lapas plak..

    ReplyDelete
  15. beshnye...ape lgik suh la kakak u masak tuk u skalik..ehhe

    ReplyDelete
  16. @budak penjara
    kau macam anak buah aku lah.
    hantu pisang.
    hahaha

    ReplyDelete
  17. @dhiera
    tak suka piza hut sebab dah jatuh cinta kat dominos piza.
    hehehehehe

    ReplyDelete
  18. @miss Fyqa
    jom pergi serbu umah kakak saya.
    kekekeke

    ReplyDelete

What says U?